کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در خطبه‌های نماز جمعه گچساران مطرح شد

نهایتاً برگ برنده دست ملت ایران است

6 آبان 1401 ساعت 16:08

امام جمعه گچساران گفت: دشمن بداند که دوران بزن و دررو تمام شده است و نهایتاً برگ برنده دست ملت ایران است. اخیراً رزمایش مقتدرانه سپاه پاسداران در رود ارس هشداری به رژیم‌صهیونیستی و نظام سلطه بود و به آن‌ها هم فهماندند که بیش از این فضولی نکنند.


امام جمعه گچساران گفت: دشمن بداند که دوران بزن و دررو تمام شده است و نهایتاً برگ برنده دست ملت ایران است. اخیراً رزمایش مقتدرانه سپاه پاسداران در رود ارس هشداری به رژیم‌صهیونیستی و نظام سلطه بود و به آن‌ها هم فهماندند که بیش از این فضولی نکنند.
 حجت الاسلام سیدامین‌الله حجازی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته اظهار کرد: خداوند برای رشد و تعالی بشر، هادی وهدایت‌کننده برای انسان فرستاد و راه هدایت را نشانش داد، آنچه که برای انسان هم مشکل ایجاد می‌کند همان غضب خداوند است و هیچ قدرتی هم یاری مقابله با آنرا ندارد، بنابراین انسان باید برای رسیدن به کمال حقیقی، حتماً صراط مستقیم را درپیش بگیرد.
وی افزود: امروز اتحاد بزرگترین و منفورترین گروه‌ها و دولت‌های عالم و پست‌ترین انسان‌های عالم یعنی سعودی_غربی_عبری به سردگی آمریکای جنایتکار را شاهد هستیم و نتیجه اتحادشان نیز در حرم شاهچراغ حادث شد که مردم بی‌گناه را به خون کشیدند و ایران اسلامی را داغدار کردند.
امام جمعه گچساران ادامه داد: البته مسبب خون‌های ریخته شده، دولتمردان آمریکایی، صهیونیستی‌ها و حکام سعودی هستند که بعد با پررویی هرچه تمام مدعی دفاع از مردم ایران هستند! اگرچه عالم می‌فهمند که امثال‌تان در واقع دشمن مردم جهان و بشریت هستید و شبانه روز دروغ پراکنی و فتنه‌انگیزی می‌کنند و برخی را هم فریب می‌دهند که لازم است نسل جوان‌مان درفضای مجازی و حقیقی از خباثت و درندگی دشمن بیشتر آگاهی پیدا کرد.
حجت‌الاسلام حجازی تصریح کرد: ان شاء الله ملت ایران با اتکال بر خداوند و با توسل به اهل بیت‌علیهم السلام در سراسر جهان و منطقه خاورمیانه، جهنمی برای دشمنان خواهند ساخت و ملت ایران پیروز قطعی این نبرد خواهد بود. هرچند مقام معظم رهبری فرمودندکه عاملان جنایات اندوهبار حرم شاهچراغ یقیناً مجازات خواهند شد.
امام جمعه گچساران گفت: دشمن بداند که دوران بزن و دررو تمام شده است و نهایتاً برگ برنده دست ملت ایران است. اخیراً رزمایش مقتدرانه سپاه پاسداران در رود ارس هشداری به رژیم‌صهیونیستی و نظام سلطه بود و به آن‌ها هم فهماندند که بیش از این فضولی نکنند. اخیراً دولت آمریکا مدعی است که منتظریم ببینیم اعتراضات ایران چه می‌شود بعد به سراغ مذاکرات می‌روید!
حجت الاسلام حجازی عنوان کرد: هرچند باید توجه داشت که در گذشته هم ترامپ گفته بود که برجام را پاره می‌کنیم که در مقابل اما رهبری هم فرمودند در اینصورت ما هم آتش می‌زنیم، بنابراین ملت ایران با عنایت امام زمان(عج) تحریم‌ها را دور زد و بازهم بی‌اثر خواهد کرد و ان شاءالله هم درآینده به گونه‌ای به توسعه و بالندگی برسیم که دیگر نیازی به برجام نخواهیم داشت.
وی افزود: آمریکا در منطقه هیچ غلطی نتوانست، بکنند و چندسال است که ائتلافی تشکیل داده‌اند و با گاو شیرده هم کاسه شداند، و با رژیم جعلی اسرائیل پیمان جدیدی بسته‌اند که یمن را نابود کنداما همه دیدند که بازهم مستاصل شده‌اند.
خطیب جمعه گچساران ادامه داد: اما دشمنان بدانند که پاسخ فتنه‌هایشان درایران بسیار کوبنده‌تر از نتیجه ائتلاف آن‌ها در یمن خواهد بود. هشتم آبانماه سالروز‌شهادت حسین فهمیده است که به نام هفته بسیج دانش‌آموزی نامگذاری شهید شده است هرچند دوران دفاع مقدس جنگ با جهان کفر بود و دشمن از این تفکر حسین فهمیده‌ها واهمه دارد و امروز دانش‌آموزان و دانشجویان ما بصیرت‌وار با فتنه‌های دشمنان مقابله خواهند کرد.
حجت‌الاسلام حجازی تصریح کرد: نوجوانان و جوانان ایران اسلامی احساسات و عواطف را با‌ایمان و اخلاق و بصیرت گره زده‌اند.
وی همچنین گفت: هفته پدافند غیرعامل را گرامی می‌داریم و لازم است بیشتر به چنین امر مهمی هم توجه کرد.
به گزارش کبنا، نمازگزاران گچسارانی بعد از خطبه‌های نماز جمعه با راهپیمایی حمله تروریستی به حرم شاهچراغ را محکوم کردند.
 اقشار مختلف گچساران با مشت‌های گره کرده و شعار‌های کوبنده انزجار خود را از تروریست‌ها و حامیان آن‌ها اعلام و با خانواده شهدای حمله تروریستی شاهچراغ همدردی کرده و این اقدام ظالمانه را محکوم کردند.



کد مطلب: 453853

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/453853/نهایتا-برگ-برنده-دست-ملت-ایران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1