تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : ۴۵۳۳۴۱
معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد:

کسب رتبه اول کشوری معلمان کهگیلویه و بویراحمدی در جشنواره نوآوری

۰
کسب رتبه اول کشوری معلمان کهگیلویه و بویراحمدی در جشنواره نوآوری
کبنا ؛معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از کسب 6 رتبه اول کشوری جشنواره نوآوری در فرایند أموزش و یادگیری توسط دبیران متوسطه اول استان خبر داد.
به گزارش کبنا، محمد جمالی آرند گفت: مرحله کشوری ششمین دوره جشنواره نوآوری در فرایند آموزش و یادگیری ویژه دبیران دوره اول متوسطه  در سه محور با عناوین نوآوری در بکارگیری رسانه های پرشمار ، نوآوری در مشارکت اولیا در فرایند آموزش و نوآوری در سنجش آغازین و باهدف شکوفایی خلاقیت و به اشتراک گذاشتن تجارب معلمان در این زمینه ها برگزار شد..
وی افزود: در مرحله استانی این جشنواره 126 معلم خلاق و نوآور از 13 شهرستان ومنطقه استان در قالب تیم های دو وسه نفره شرکت کردند و سه تیم از استان به مرحله کشوری معرفی شدتد.
جمالی گفت: در  مرحله پایانی این جشنواره که از ۱۲ تا ۱۵ مهرماه با مشارکت ۲۳۲ معلم منتخب کشوری در مشهد مقدس  برگزار شد  دو تیم از استان حائز رتبه اول شدند.
جمالی افزود: در هشتمین جشنواره نوآوری در فرایند آموزش و یادگیری در دو محور سنجش و ارزشیابی و مشارکت اولیا در فرایند آموزش همکاران عزیزمان سرکار خانم  ها مرضیه قنواتیان، ژیلا انجم روز، ثریا پشت دار، آمنه حسینی فر، زهرا معارفی، راضیه رستمی و آقای شاپور آقاشیری رتبه اول کشوری و همچنین در جشنواره نوآوری در تجارب برتر مدیران سراسرکشور توسط سرکار خانم مرضیه قنواتیان رتبه اول کشوری را کسب نمودند.
معاون آموزش آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان  ضمن تبریک این موفقیت به معلمان برگزیده و جامعه فرهنگی استان از تلاشهای اداره تکنولوژی وگروههای آموزشی متوسطه آموزش وپرورش استان نیز قدر دانی کرد.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

سکوت مداحان سرشناس!

سکوت مداحان سرشناس!

قشار مختلف کشور در روزهای اخیر به نوعی مواضع خود را بیان کردند. در این میان یک موضوع ...
عباس عبدی: نظام آموزشي ورشكسته

عباس عبدی: نظام آموزشي ورشكسته

عباس عبدی گفت: باید صریح گفت؛ آنان که امروز در خیابان معترضند و با تعبیر رسمی اغتشاشگر ...
انتصابات به سبک زاکانی

انتصابات به سبک زاکانی

پیش از انتصابات اخیر زاکانی در سالگرد آغاز فعالیتش به‌عنوان شهردار دو حکم زد. یکی از ...
1