تاریخ انتشار
جمعه ۱۵ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۱۱
کد مطلب : ۴۵۳۱۹۴
در خطبه های نماز جمعه دهدشت مطرح شد؛

سیاست زدگی در آموزش و پرورش استان/ مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تکلیف شما چیست؟

۱۳
۱
سیاست زدگی در آموزش و پرورش استان/ مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تکلیف شما چیست؟
کبنا ؛امام جمعه دهدشت از وضعیت کنونی آموزش و پرورش کهگیلویه گلایه کرد و خطاب به مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: آقای مدیرکل تکلیف شما چیست؟ این زشت است که معاون شما از استان بیاید و سرپرست اداره این شهرستان بشود. مگر معلم جوان، نخبه، متدین در این شهرستان نیست؟ از بین ۱۹۰۰ معلم در کهگیلویه یک نفر نیست که معیار ریاست این اداره را داشته باشد؟ قحط الرجال است؟ البته معیار انتخاب شما این‌ها نیست.
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام علی وحدانی فر در خطبه‌های نماز جمعه امروز (جمعه ۱۵مهر ماه ۱۴۰۱) همه مسلمانان را به مراعات تقوا و پرهیز از گناه دعوت کرد.
وحدانی فر در تبیین حوادث اخیر کشور با اشاره به سخنرانی‌های اخیر رهبر معظم انقلاب گفت: هدف در این روز‌ها از ناحیه دشمن مشخص است، هدف ایران، پایدار و قدرتمند است.
وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری «اصل تقابل با بنیان ایران قوی ست و نه حتی جمهوری اسلامی» افزود: بحث این است که ایران تبدیل به یک ابرقدرت شده و معادلات این‌ها را بهم‌زده است.
وحدانی فر با بیان اینکه پشت پرده همه این مسائل مانند همیشه آمریکا و رژیم غاصب صهیونیست است گفت: آن چه در داخل کشور اتفاق افتاده است هیجان جاهلی برخی‌ها و مزدوری منافقان بود.
وی با بیان اینکه خط قرمز ما امنیت است افزود: در این آشوب‌های اخیر برخی از خواص که روزی در این نظام مسئولیت داشتند از چهره واقعی خودشان کشف حجاب کردند.
وی گفت: مسأله کشف حجاب امروز، کشف حجاب خواص از چهره واقعی خودشان است و نشان دادند که سرباز جبهه استکبار هستند.
امام جمعه دهدشت تصریح کرد: مستندات امروز نشان داد که ایران قوی خار چشم رژیم‌هایی چو آمریکا، اسراییل و انگلیس شده است.  مردم در این برهه از زمان باز هم پوزه این‌ها را به خاک مالیدند. و مجدد به آن‌ها می‌گوییم این امت حزب‌الله است 
اما عهد بستیم که این انقلاب را به انقلاب جهانی حضرت بقیة الله اعظم متصل کنیم و ما در این راه کوتاه نخواهیم آمد و باز شما را پشیمان خواهیم کرد.
وحدانی فر خطاب به کردستان عراق گفت: شما به ما بدهکاری تاریخی دارید، ما از باب حُسن همجواری در مواضع متعدد شما را کمک کرده‌ایم، اما این نمک خوردن و نمکدان شکستن شما را فراموش نخواهیم کرد و تا این رژیم جعلی صهیونیستی و نوکران آمریکا از این منطقه خارج نشوند همچنان این موشکباران ادامه خواهد داشت و سکوت نخواهیم کرد، عزم ما برای تمدن اسلامی جهانی جزم است.
وحدانی فر با اشاره به هفته نیروی انتظامی گفت: آرامش شهرمان نشان از سبزی نام و یاد شماست، شمایی که سینه در سینه، مشت در مشت، در پهنای همه آبادی‌ها در برابر طاغوت ستم‌ایستاده‌اید و در مصاف اهریمنان و بر پیکره سیاه ظلم تیر و تبر فرو آورده‌اید.
وی گفت: نیروی انتظامی مایه فخر و افتخار جمهوری اسلامی ایران است.  
وحدانی فر خطاب حافظان امنیت گفت:‌ای رهروان راه عدالت‌ای دلیر مردان بیدار و هوشیار باشید، دشمن تلاش فراوان کرد و غلطی نتوانست کند و از این ببعد هم نمی‌تواند غلطی کند. و اینکه دشمن با شما دشمنی می‌کند این سند افتخار شماست یعنی شما راه را درست رفتید.
امام جمعه دهدشت از وضعیت کنونی آموزش پرورش کهگیلویه گلایه کرد و افزود: در اول مهرماه ۲۰ هزار دانش‌آموز و ۱۹۰۰ معلم بدون رئیس آموزش و پرورش در کهگیلویه ر‌ها شده‌اند،  
آقایان تصمیم گیر آقایان تصمیم ساز، آقایان جلسات شبانه گیر کی می‌خواهید به فکر آموزش و پرورش باشید؟ چرا قبل از مهرماه معلم تکلیف خود را نباید بداند؟ چرا آموزش و پرورش را اینقدر سیاسی می‌کنید؟ خروجی آن می‌شود این بچه‌هایی که در این اغتشاشات بودند.
وحدانی فر افزود: آیا بین ۱۹۰۰ معلم در کهگیلویه یک نفر پیدا نمی‌شود که مسئولیت بپذیرد؟ قحط الرجال است؟ چرا آموزش و پرورش را اینقدر سیاسی می‌کنید؟
وحدانی فر خطاب به مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: آقای مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تکلیف شما چیست این وسط؟ این زشت است که حتماً معاون شما از استان بیاید در شهرستان کهگیلویه و سرپرست بشود.
مگر معلم در این شهرستان نیست؟ معلم نخبه و انقلابی نیست؟ مگر جوان متدین نیست؟ البته معیار انتخاب شما این‌ها نیست.
وی در ادامه تصریح کرد: کجای این عالم و این کشور در فصل باز گشایی مدارس و دو ماه قبل آموزش و پرورش آن که مهم‌ترین نهاد فرهنگی کشور است، مسئول ندارد؟
آقایان؛ اگر تکلیف را مشخص نکنند، با مردم به وضوح صحبت خواهم کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
نماینده بویراحمد آموزش و پرورش ..
Romania
شما ببینید بعد از دو سال رئیس و معاونین اصلاح طلب شهرستان بویراحمد همچنان تاخت و تاز می کنند و برای نیروهای انقلاب تعیین تکلیف می کنن / تفاقا"تغییر باید از استاندار شروع شود ،مردم استان از او خیری ندیده اند.
درود بر حاج آقای وحدانی که شفاف مسائل را بیان می کنند؛
Iran, Islamic Republic of
تعدادی از طایفه خاص اونجا بود ک انتفال گرفتن اومدن یاسوج الان دیگه از طایفه خاص نیست ک مدیر بشه
لنده
United Kingdom
شیرمادر ونان پدر حلالت
باید جعبه سباه اجازه بده تا رییس عوض کنه
Iran, Islamic Republic of
دخالت در همه امور به نظم لطمه زده است .
محمدی
United States
سلام برادر اون موقع که رییس آموزش پرورش بویراحمد در ستاد رییسی مستقیما حاضر میشد شما کجا بودی
محمدی
United States
سلام برادر اون موقع که رییس آموزش پرورش بویراحمد در ستاد رییسی مستقیما حاضر میشد شما کجا بودی زمانی ک خیلی از مدیران فعلی از خونه نمیزدند بیرون عملکرد ایشان الگوی اخلاق مداری صداقت و پاکدستی است . الکی سخن ندانسته نگوییم ک در آن دنیا باید جوابگو باشیم.. ایشان مشاور رییس ستاد رییسی در استان بودند حق ایشان بیش از اینهاست باحالی ک من کلا یکبار ایشون دیدم و گرمسیری هم هستم ولی مرد شریف و توانمندی هست کاش همه مسئولان ما مث ایشون بودند
محمدی
United States
سلام برادر اون موقع که رییس آموزش پرورش بویراحمد در ستاد رییسی مستقیما حاضر میشد شما کجا بودی زمانی ک خیلی از مدیران فعلی از خونه نمیزدند بیرون عملکرد ایشان الگوی اخلاق مداری صداقت و پاکدستی است . الکی سخن ندانسته نگوییم ک در آن دنیا باید جوابگو باشیم..
علی اکبرپور
United States
درود بر دکتر دلشاد مردمی توانمند پایکار کاش افرادی مث ایشون جاهای مهمتری باشن تا ب درد ما معلمان ک صدایی نداریم بخورند
Romania
چرا هیچکس جوابگوی عدم تغییر نیروهای دولت قبل در اموزش و پرورش بویراحمد نیست.؟
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
حیثیت تعلیم و تربیت رو به حراج گذاشتن دهدشت خوبه بیا ببین تو بویراحمد چه افتضاح به بار اومده .
اداره سلیقه ای و قبیله ای بویراحمد
راد
Iran, Islamic Republic of
پورک پور برگردونید هم هوای رفقاش داره
Iran, Islamic Republic of
مگه اموزش و پرورش کهگیلویه وجود خارجی هم داره؟
روزنه‌های احیای برجام

روزنه‌های احیای برجام

دلايل متعددي وجود دارند که نشان مي‌دهند بهتر است امريکا به دنبال احياي برجام باشد و به ...
بحران بدهی دولت؛ بدهکاری چه بر سر دولت می‌آورد؟

بحران بدهی دولت؛ بدهکاری چه بر سر دولت می‌آورد؟

انتشار صورت‌های مالی بانک‌ها دولتی در سال گذشته، حاکی از زیان انباشته قابل توجه آن‌ها ...
اوین؛ از گاف لندنی تا بحران روایت

اوین؛ از گاف لندنی تا بحران روایت

اغتشاش در اوین، به‌واقع یک گاف بزرگ انگلیسی بود. اول از جهت آنکه تصور کردند اوین را می‌توانند ...
1