تاریخ انتشار
جمعه ۱۵ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۲۳
کد مطلب : ۴۵۳۱۸۳
فرمانده انتظامی استان تشریح کرد؛

اعلام برنامه های هفته فراجا در کهگیلویه و بویراحمد

۰
اعلام برنامه های هفته فراجا در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: پلیس از کیان و تمامیت جمهوری اسلامی، اموال عمومی و خصوصی مردم با قاطعیت محافظت خواهد کرد.
به گزارش کبنا، سردار کیقباد مصطفایی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان به مناسبت گرامیداشت هفته فراجا (فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران) در یاسوج اظهار داشت: نیروی انتظامی در هفته فراجا برنامه های متنوعی را در سطح استان درنظر گرفته است.
سردار مصطفایی بیان کرد: این برنامه ها در قالب فرهنگی، اجتماعی، هنری و ورزشی با هدف نشان دادن اقتدار و رافت پلیس و ارتقا سطح آموزش مردم درباره آسیب های اجتماعی برگزار می شوند.
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در هفته فراجا از ۱۳ تا ۱۹ مهر ۵۵ برنامه در سطح استان پیش‌بینی شده و هر روز یک شعار خاص در نظر گرفته شده است، عطر افشانی گلزار شهدا، تئاتر درمانی در مدارس با نگاه آسیب‌های اجتماعی، دیدار با نماینده، ولی فقیه، ارتباط مسئولان با مردم از طریق سامانه ۱۹۷، ارائه مشاور قضایی و حقوقی به مردم و همکاران و افتتاح پارک ترافیک از جمله برنامه‌های این هفته است.
سردار مصطفایی تاکید کرد: امید است با اجرای این برنامه ها چهره مقتدر و مهربان پلیس به جامعه نشان داده شود و هم در راستای کاهش آسیب های اجتماعی در سطح جامعه مان قدم برداریم.
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: دیدار با ائمه جمعه در تمامی شهرستان ها پیش بینی شده تا ضمن دادن گزارشی از عملکرد، از رهنمود های ائمه جمعه بهره مند شویم.
وی تصریح کرد: حضور نیروهای انتظامی در رسانه های دیداری و شنیداری، مدارس،  ویزیت رایگان در مرکز درمانی امام علی (ع) در یاسوج، برپایی نمایشگاه یگان ویژه در مصلا، دایزر کردن  چادر سلامت در روز جمعه، ارائه مشاوره حقوقی، صبحگاه مشترک با حضور نیروهای مسلح استان از جمله برنامه های هفته پیش رو خواهد بود.
وی اضافه کرد: گشایش پارک ترافیک، برگزاری مسابقات تیر اندازی ، گشایش اماکن انتظامی و اهدای خون و ارائه خدمات پزشکی در چند روستای دوردست از دیگر برنامه های این هفته هستند.
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به شعار «پلیس خدمتگزار مردم، مردم حامی پلیس» افزود: پلیس افتخار دارد به عنوان خدمتگزار مردم به دنبال نظم و امنیت است و تا آخرین قطره خون حامی و پشتیبان مردم است، از مردم می‌خواهم همانگونه که تاکنون حامی و پشتیبان پلیس بودند از این به بعد بیشتر از فرزندان خود در نیروی انتظامی حمایت کنند که حمایت مردم به پلیس انرژی و انگیزه می‌دهد.
وی با بیان اینکه امنیت یک تولید ملی است و آحاد جامعه در این تولید نقش دارد، گفت: نقش مردم به عنوان پایه‌های اصلی امنیت غیرقابل انکار است و همه چیز با اراده مردم است، ضمن اینکه همه موظف به رعایت هنجار‌های اجتماعی هستند، پلیس با هرگونه هرج و مرج و اختلال در نظم و انضباط اجتماعی برخورد می‌کند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

عباس عبدی: نظام آموزشي ورشكسته

عباس عبدی: نظام آموزشي ورشكسته

عباس عبدی گفت: باید صریح گفت؛ آنان که امروز در خیابان معترضند و با تعبیر رسمی اغتشاشگر ...
انتصابات به سبک زاکانی

انتصابات به سبک زاکانی

پیش از انتصابات اخیر زاکانی در سالگرد آغاز فعالیتش به‌عنوان شهردار دو حکم زد. یکی از ...
گره کور برجامی؛ در نیویورک خبری نشد

گره کور برجامی؛ در نیویورک خبری نشد

منابع آگاه از رایزنی های ایران و دیگر قدرت های جهانی پیش از آغاز نشست مجمع عمومی و پس ...
1