کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیر مرکز قهرمانی و استعدادیابی ورزش و جوانان استان خبر داد:

شرکت 16 تیم کهگیلویه و بویراحمد در رقابتهای استعدادهای برتر کشور

10 مهر 1401 ساعت 10:44

با حضور مسئولین اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد آئین استقبال از 2 قهرمان کشتی استان در رقابتهای قهرمانی بسیج کشور برگزار شد.


مدیر مرکز قهرمانی و استعداد یابی ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از شرکت 16 تیم ورزشی این استان در سومین دوره رقابتهای قهرمانی استعداد یابی برتر کشور خبر داد.
به گزارش کبنا، نوید محمدی مدیر مرکز قهرمانی و استعداد یابی ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از شرکت 16 تیم ورزشی این استان در سومین دوره رقابتهای قهرمانی استعداد یابی برتر کشور خبر داد.
محمدی گفت: 195 نفر از ورزشکاران استان در دو بخش پسران و دختران در قالب 19 تیم در رقابتهای استعدادهای برتر کشور شرکت می کنند.
محمدی از حضور ورزشکاران استان در رشته های بسکتبال، هندبال، والیبال، بدمینتون، بوکس، کشتی آزاد و فرنگی، هاکی، تیراندازی، قایقرانی واترپلو، پینگ پنگ، گلف، شیرچه، دوومیدانی، جودو و تکواندو خبر داد و افزود: متولدین 86 تا 89 در این رقابتها شرکت می کنند.
مدیر مرکز قهرمانی و استعدادیابی ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد هدف از برگزاری این رقابتها را شناسایی و پرورش نخبگان ورزش کشور و استان عنوان و تصریح کرد: برای اولین بار تست استعدادیابی در سه شهرستان بویراحمد، گچساران و دهدشت به صورت متمرکز برگزار شد.
محمدی با تقدیر و تشکر از عنایت دهقان مدیرکل ورزش و جوانان، استان های اصفهان، تهران، مازندران، چهار محال بختیاری، البرز و آذربایجان شرقی به عنوان میزبان این دوره از رقابتها نام برد و اظهار امیدواری کرد ورزشکاران استان بتوانند فاتح سکوی قهرمانی باشند.


کد مطلب: 453010

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/453010/شرکت-16-تیم-کهگیلویه-بویراحمد-رقابتهای-استعدادهای-برتر-کشور

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1