کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت:

مرگ یک بیمار کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد

10 مهر 1401 ساعت 8:32

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: با فوت یک نفر بیمار کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته، شمار قربانیان این بیماری در استان به هزار و ۱۵۶نفر رسید.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: با فوت یک نفر بیمار کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته، شمار قربانیان این بیماری در استان به هزار و ۱۵۶نفر رسید.
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، محمد غلام نژاد روز یکشنبه (10 مهرماه 1401) تصریح کرد: هم اکنون۵۰ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری هستند که ۸ نفر مبتلای قطعی و ۲ نفر از این بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.
وی پیش بینی کرد که در روزهای آینده آمار بیماران بدحال و مرگ‌های ناشی از کرونا در کهگیلویه و بویراحمد افزایش یابد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: توصیه می‌شود افراد در صورت داشتن هر گونه علائم بیماری کرونا به پزشک مراجعه و مراقبت‌های لازم برای پیشگیری از انتقال این بیماری به دیگر اعضای خانواده و دیگران را انجام دهند.
غلام نژاد مهمترین راهکار برای پیشگیری از ابتلا به کرونا را رعایت دستور العمل‌های بهداشتی و خودداری از عادی انگاری این بیماری دانست.
وی اضافه کرد: مردم استان برای پیشگیری از ابتلا و کاهش مرگ و میر ناشی از بیماری کرونا و ایجاد ایمنی در برابر این بیماری خطرناک و همه گیر ،واکسیناسیون خود را تکمیل و دُز یادآور را حتما تزریق کنند.

 


کد مطلب: 453006

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/453006/مرگ-یک-بیمار-کرونایی-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1