تاریخ انتشار
شنبه ۹ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۰۹
کد مطلب : ۴۵۲۹۹۰
در یک کنفرانس خبری؛

گل‌محمدی به حسن عباسی: غلط زیادی نکن و درباره پوشش همسرم حرف نزن

۹
۱
گل‌محمدی به حسن عباسی: غلط زیادی نکن و درباره پوشش همسرم حرف نزن
کبنا ؛صحبت‌های تند حسن عباسی درباره بازیکنان فوتبال و همسران آن‌ها باعث ناراحتی اهالی فوتبال شد و واکنش‌های زیادی را در پی داشت.
به گزارش کبنا، گل‌محمدی در پایان کنفرانس خبری امروز خود در این خصوص گفت: یک آدم معلوم‌الحال درباره فوتبال صحبت کرد و درباره پوشش همسر من‌ نظر داده است.
او غلط اضافه کرده و هیچ بخشی از حاکمیت نیست. دفعه آخرش باید باشد. باید حواسش را جمع‌ کند و اگر دوباره درباره فوتبالیست‌ها حرف بزند اتفاقات بدی برایش رخ خواهد داد.
از او می‌خواهم غلط اضافه نکند.
به گزارش کبنا، متن کامل صحبت‌های گل‌محمدی به شرح زیر است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان این که عزادار همه عزیزانی هستیم که از بین ما رفتند، گفت: امیدوارم بازی خوبی انجام بدهیم و حال دل مردم را خوب‌ کنیم.

تیم فوتبال پرسپولیس در جریان هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران عصر فردا(یک‌شنبه) از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی میزبان تراکتور است. یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: حال دل ما خوب نیست و درباره بازی صحبتی ندارم. صحبت درباره فوتبال فایده‌ای ندارد. در این شرایط نمی‌توانم درباره بازی صحبت کنم. در روزهایی هستیم که اکثر مردم ناراحت هستند. امیدوارم بازی خوبی انجام بدهیم و حال دل مردم را خوب‌ کنیم. عزادار همه عزیزانی هستیم که از بین ما رفتند. هم نیروهای پلیس و هم جوانان. همه بچه‌های این آب و خاک هستند. امیدوارم به زندگی عادی برگردیم.
او ادامه داد: ما نسبت به رای کمیته انضباطی که بازی را بدون تماشاگر کردن اعتراض کردیم. باید درباره این موضوع کمیته انضباطی صحبت کنند.
سرمربی پرسپولیس درباره حضور بازیکنان پرسپولیس در اردوهای تیم ملی هم گفت: با کی‌روش صحبت کردم و هر کاری‌ بخواهند برای راحتی تیم ملی انجام می‌دهیم.
وی درباره این که آل‌کثیر بدون هماهنگی باشگاه در تمرینات این تیم حاضر شده هم گفت: او جز تیم ماست حتی اگر قرارداد نداشته باشد. او در تیم‌ ما مصدوم شده و خودم را مدیون او می‌دانم.
گل‌محمدی درباره حواشی بعد از دیدار برابر نفت مسجدسلیمان هم گفت: حواشی این بازی به خاطر بلندی چمن بود و اگر چمن مشکل نداشت حواشی هم ایجاد نمی‌شد.
او درباره وضعیت دیاباته‌ هم گفت: او چند روز دیگر در تمرینات گروهی ما شرکت‌ خواهد کرد.
سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: هدف اصلی ما قهرمانی در لیگ است. تراکتور هم شرایط روحی و روانی خوبی دارد و قطعا بازی برای ما سخت خواهد بود.
گل‌محمدی در پایان گفت: یک آدم معلوم‌الحال درباره فوتبال صحبت کرد و درباره پوشش همسر من‌ صحبت کرده است. او غلط اضافه کرده و هیچ بخشی از حاکمیت نیست. دفعه آخرش باید باشد. باید حواسش را جمع‌ کند و اگر دوباره درباره فوتبالیست‌ها حرف بزند اتفاقات بدی برایش رخ خواهد داد. از او می‌خواهم غلط اضافه نکند.
نام شما

آدرس ايميل شما

مهقبس
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرفت یحیی خان
.....
United Kingdom
ای کاش ده نفر مثل دکتر عباسی داشتیم که اینطور جلوی شما ثروت دوستان کثافت بایستد تو خودت غلط هستی...
Iran, Islamic Republic of
نگران نباش حدود ده مليون بيسواد و جيره خور مثل اون و خودت داريم
Singapore
بی غیرتی شاه ودُم نمیخواد،،،
Iran, Islamic Republic of
تو بيسواد مثلا عرزشي هنوز نميدوني اون جمله درستش شاخ و دم هست نه شاه و دم...
Iran, Islamic Republic of
آقای گل‌محمدی شما بااستعداد و تلاش به این جایگاه رسیدی ولی آن عباسی هرزه گو چی ولی نون وراجی می‌خورد شاید هم پاچه گیر باشد
Iran, Islamic Republic of
از لج حسن عباسی یه فیلم 15 دقیقه ای. تو فضای مجازی پخش کن
..
مهدی
Iran, Islamic Republic of
مگه عباسی دروغ گفته هزارتا شما فوتبالی ها کثافت دارین بنده از باشگاه پرسپولیس و عواملش و شخص گل محمدی و علی کریمی و کریم باقری اعلان برائت میجویم
مرگ بر منافق
Iran, Islamic Republic of
. گل محمدی ..
عباس عبدی: نظام آموزشي ورشكسته

عباس عبدی: نظام آموزشي ورشكسته

عباس عبدی گفت: باید صریح گفت؛ آنان که امروز در خیابان معترضند و با تعبیر رسمی اغتشاشگر ...
انتصابات به سبک زاکانی

انتصابات به سبک زاکانی

پیش از انتصابات اخیر زاکانی در سالگرد آغاز فعالیتش به‌عنوان شهردار دو حکم زد. یکی از ...
گره کور برجامی؛ در نیویورک خبری نشد

گره کور برجامی؛ در نیویورک خبری نشد

منابع آگاه از رایزنی های ایران و دیگر قدرت های جهانی پیش از آغاز نشست مجمع عمومی و پس ...
1