تاریخ انتشار
چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۱۲
کد مطلب : ۴۵۲۸۹۹
وکیل خانواده امینی:

خانواده مهسا امینی از عاملان دستگیری او شکایت کردند

۲
۱
خانواده مهسا امینی از عاملان دستگیری او شکایت کردند
کبنا ؛وکیل مدافع خانواده مهسا امینی گفت: والدین مهسا امینی از عاملان دستگیری مهسا از زمان رسیدن او به پلیس امنیت اخلاقی و سپس جریان تحقیقات و صحبت کردن با او، شکایت کردند.
به گزارش کبنا، صالح نیکبخت در گفت‌وگو با ایسنا در این باره اظهار کرد: من به همراه علی رضایی دیگر همکارم وکالت اولیای دم پرونده مهسا امینی را برعهده گرفتیم. روز دوشنبه یکی از ما (آقای رضایی) در دادسرای جنایی حضور یافت و توضیحاتی را به آقای شهریاری ریاست دادسرای جنایی داد و پس از آن بازپرس ویژه پرونده از وکیل پرونده و پدر و برادر و خاله مهسا امینی تحقیق کردند.
وی افزود: ما در این جلسه از سرپرست دادسرای جنایی و بازپرس محترم پرونده تقاضا کردیم با توجه به وضعیت خاص پرونده، تحقیقات لازم و دقیق از نحوه بازداشت تا جریان انتقال مهسا به بیمارستان کسرا و ارائه فیلم و عکس همه لحظات بازداشت و ماندن او در پلیس اخلاقی در اختیار ما قرار گیرد و حق دسترسی دائم به پرونده داشته باشیم. آقای شهریاری در این جلسه ضمن اعلام همدردی با خانواده مهسا، قول دادند که به دقت به پرونده رسیدگی شود و هر آنچه که مورد درخواست ما باشد صورت گیرد. ایشان قول داد که علاوه بر پزشکان پزشکی قانونی، هیات پزشکی که خانواده مهسا امینی معرفی می‌کنند نیز در جریان تحقیقات و ایرادات احتمالی وکلا و خانواده قرار گیرند و به نظرات آنان نیز توجه شود.
نیک بخت ادامه داد: ما مجددا هفته آینده برای حضور در دادسرا همراه پدر مهسا حضور خواهیم یافت ولی به دلیل این‌که پدر مهسا امینی برای رفت و آمد مشکلاتی دارند از ما خواستند که به اطلاع بازپرس محترم پرونده و آقای شهریاری برسانیم که با توجه به معرفی وکلا، دیگر نیازی به حضور پدر و مادر ایشان نباشد.
وی گفت: والدین مهسا امینی از عاملان دستگیری مهسا از زمان رسیدن او به پلیس امنیت اخلاقی و سپس جریان تحقیقات و صحبت کردن با او، شکایت کردند.
نیک بخت در پایان گفت: حرف‌های ما در مورد جریان پرونده فعلا همین است و جز این مطلب، چیز دیگری نخواهم گفت.
مهسا امینی دختر ۲۲ ساله‌ اهل سقز ۲۲ شهریور ماه از سوی نیروهای گشت ارشاد بازداشت و پس از دستگیری و هدایت به یکی از مقرهای پلیس تهران و انتقال به بیمارستان جان باخت.
نام شما

آدرس ايميل شما

لر
Iran, Islamic Republic of
.
نیاز نیست الان پیگیری کنید همیشه پیشگیری بهتر از درمان است اول درست از لحاظ جسمی تربیتش میکردی الان دنبال شکایت نبودی!!
خودش مشکل داشته چه ربطی به مامورین داره آخه؟؟؟
جلو بقیه بچه هاتو بگیر
برادر داغدیده
United Kingdom
برادر داغدیده
من عقیده دارم خانواده مرحوم مهسا امینی را به تلویزیون دعوت کنید. فیلم دخترشان را از دستگیری تا سکته کردنش را پخش کنید و به آنها بگویید. حال اگر اینها گشت ارشاد نبودند در عوض مامور راهنمایی و رانندگی بودند که دخترتان را به جرم خلاف شدید از مقررات راهنمایی و رانندگی متوقف میکردند او سکته میکرد و شما هم به دروغ اعلام میکردید پلیس راهنمایی و رانندگی دخترم را ضرب و شتم و به قتل رساند و در نتیجه این ادعای دروغ مردم با تظاهرات در کار پلیس راهبر اخلال میکردند و همین تعداد بخاطر این اخلال در تصادفات ناشی از این اخلال کشته میشدند آیا شما مقصر نبودید؟ آیا شما نمی بایستید بابت خون این کشته ها پاسخگو باشید؟ درمورد گشت ارشاد شما از اول به مردم ایران دروغ گفتید ادعا کردید دخترتان سالم بود اما بعد از این همه کشته معلوم شد نامبرده پرونده عمل جراحی سر و سابقه غش داشت و تحت درمان بود اما شما کتمان کردی. اگر باور کنیم تمام این ماجرا از اول یک تله برای نظام نبود کسی که میدانست هیجان برای این هموطن سم کشنده است او را که حجابش الحق درست بود بطور لحظه ای وادار به بی حجاب شدن نکرد تا دستگیر شود پس برای چه این دروغ را گفتی؟ خواسته ات برای این دروغ چه بود؟ خواستی به چه نتیجه ای برسی؟ من برادرم را اوباش بخاطر این اشتباه شما کشتند اگر دولت ایران مظلوم و سهل گیر است و از شما نمیخواهد جوابگو باشید پس شما کلاه ات را قاضی کن و به من بگو تقاص خون برادرم را از کی بگیرم. مقصر خون برادرم کیست؟ شما که جلوی دوربین دیدید دخترتان را بخاطر نقض قانون پوشش مرسوم در مملکت که مشابهه این قانون در همه دنیا حتی امریکا هم وجود دارد خیلی محترمانه به یک مکان بسیار شیک که چند بانوی گرامی مثل ایشان هم حضور داشتند هدایت کردند تا پس از آشنا کردن آنها با قانون و پوشاندن لباس مناسب آنها را به منازلشان هدایت کنند (البته در مورد ایشان ظاهرا بی حجابی او لحظه ای بود و بدخواهان از جوانی و خامی او سوء استفاده کرده بودند و گشت ارشاد را هم گمراه کردند).در این میان ایشان بخاطر هیجان که برای او مثل سم بود خودش سکته کرد و فوت شد. اما برادرم را اوباش به خاطر تحریک شما جلوی دوربین کشتند. من از این دولت بابت مجازات قاتلین برادرم و عامران و حامی مالی و فکری آنها که تعداد اندکی از ورزشکاران چند شغله پولدار و چند سلبریتی میلیاردر و کلاهبردار همان کسانی که وقتی سردار دلها را امریکا ترور کرد لال شدند حالا آنها با فوت غیر عمد یک نفر جلوی دوربین که ناشی از سابقه بیماری اش بود دست به قلم و دست به جیب شدند تا مملکت را به آتش بکشند و آشکارا از آشوبگران حمایت و در عوض همه را بر علیه پلیس و حافظان نظم تحریک میکنند نا امید هستم. من از مجازات این افراد نا امید هستم چون این حکومت با این جماعت بیش از حد ملایمت میکند و دنبال مصلحت اندیشی است. مثل کشور های غربی برای این افراد مجازات سخت در نظر نمیگیرد. اگر چه باور دارم شما آدم وطن دوستی هستی و بد خواهان از حالت غیر عادی شما بخاطر غم از دست دادن این دختر گرامی سوء استفاده کردند و شما را گمراه کردند تا ناخواسته حرف های ضد و نقیض بزنی و باعث مرگ برادرم شوی. با این حال من منتظر پاسخ رسمی و مطبوعاتی شما هستم تا تصمیم بگیرم تقاص خون به ناحق ریخته برادر مظلومم را از کدام فرد و یا افراد بگیرم؟
بیانیه ای امروز اعلام فرمودید نه اشاره ای به اختشاشات ناشی از دروغگویی خودت کردی و نه صف خودت را از آنها جدا کردی. و نه تکلیف مرا معلوم کردی.تنها نتیجه این بیانییه بنزین ریختن رو اختشاشات و این خواسته نظارتی شما بی اعتبار کردن پزشک قانونی است.اگر هر کس این همه ناظر به پزشک قانونی بفرستد نتیجه کار چه میشود.
عباس عبدی: نظام آموزشي ورشكسته

عباس عبدی: نظام آموزشي ورشكسته

عباس عبدی گفت: باید صریح گفت؛ آنان که امروز در خیابان معترضند و با تعبیر رسمی اغتشاشگر ...
انتصابات به سبک زاکانی

انتصابات به سبک زاکانی

پیش از انتصابات اخیر زاکانی در سالگرد آغاز فعالیتش به‌عنوان شهردار دو حکم زد. یکی از ...
گره کور برجامی؛ در نیویورک خبری نشد

گره کور برجامی؛ در نیویورک خبری نشد

منابع آگاه از رایزنی های ایران و دیگر قدرت های جهانی پیش از آغاز نشست مجمع عمومی و پس ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1