کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تشریح کرد؛

آخرین وضعیت مبتلایان به ویروس کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

4 مهر 1401 ساعت 0:11

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج 50 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های کهگیلویه و بویراحمد بستری هستند.


به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج 50 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های کهگیلویه و بویراحمد بستری هستند.
به گزارش کبنا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج روز یکشنبه (3 مهرماه 1401) گفت: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته فوتی ناشی از کرونا در استان گزارش نشده و شمار قربانیان این بیماری در کهگیلویه وبویراحمد همچنان هزار و ۱۵۲ نفر است.
محمد غلام نژاد افزود: هم اکنون ۵۰ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری هستند که ۱۱ نفر مبتلای قطعی و ۲ نفر از این بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.
غلام نژاد اضافه کرد: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد بیش از ۹۹ هزار ۳۰۰ نفر بهبود یافته گزارش شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: توصیه می‌شود افراد در صورت داشتن هر گونه علائم بیماری کرونا به پزشک مراجعه و مراقبت‌های لازم برای پیشگیری از انتقال بیماری این بیماری به دیگر اعضاء خانواده و دیگران را داشته باشند.
غلام نژاد مهمترین راهکار برای پیشگیری از ابتلا به کرونا را رعایت دستور العمل‌های بهداشتی و خودداری از عادی انگاری این بیماری دانست و اضافه کرد: مردم استان برای پیشگیری از ابتلا و کاهش مرگ میر ناشی از کرونا و ایجاد ایمنی در برابر این بیماری خطرناک و همه گیر واکسیناسیون خود را تکمیل و دُز یادآور را حتما تزریق کنند.


کد مطلب: 452820

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/452820/آخرین-وضعیت-مبتلایان-ویروس-کرونا-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1