تاریخ انتشار
يکشنبه ۳ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۲۳
کد مطلب : ۴۵۲۸۱۸

آیت‌الله نوری همدانی: مسئولان به خواسته‌های مردم گوش دهند

۱
۰
آیت‌الله نوری همدانی: مسئولان به خواسته‌های مردم گوش دهند
کبنا ؛آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید در بیانیه‌ای با محکومیت اغتشاشات اخیر در کشور، آورده است: مردم شریف ایران مدافع اصل نظام و انقلاب بوده و هستند و هیچ‌گاه خواهان تخریب بیت‌المال و اهانت به مقدسات و ایجاد ناامنی نیستند.
به گزارش کبنا و به نقل از دفتر آیت‌الله نوری همدانی، وی در این بیانیه تأکید کرده است: بار دیگر عده‌ای افراد معدود با سوءاستفاده از احساسات پاک عده‌ای از مردم ایران اسلامی به ساحت مقدس قرآن کریم و اهل‌بیت علیهم‌السلام و اماکن مقدس اهانت نمودند و این امر موجب تأثر و تأسف گردید.

این مرجع تقلید اضافه کرده است: دشمنان بدانند مردم شریف ایران اسلامی همیشه مدافع اصل نظام و انقلاب بوده و هستند و نسبت به مقدسات خود حساسیت دارند لذا وضع این‌گونه افراد از صف مردم جداست و هیچ‌گاه مردم خواهان تخریب بیت‌المال و اهانت به مقدسات و ایجاد ناامنی نیستند.

وی افزوده است: بر مسئولان لازم است که به خواسته‌های مردم گوش دهند و مشکلات آن‌ها را حل نمایند و نسبت به حقوق آنان حساس باشند و باید توجه داشته باشند که حضرت امیرالمؤمنین(ع) فرمودند: «ستون دین همین مردم هستند» و این مردم بودند که در راه انقلاب از جان و مال خود گذشتند و همچنان پای آرمان امام و انقلاب ایستاده‌اند و هرگونه اهانت به مقدسات و تعرض به حقوق مردم عزیز و بیت‌المال محکوم است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
خداراشکر
یکی از علمای بزرگوار چند کلمه ای حرف زد .
آقایان مراجع ، انتظار ما از شما خیلی بیشتر بود . لحظه ایکه قران و پرچم کشور را آتش زدند باید با پای پیاده به خیابان می آمدید .
انتصابات به سبک زاکانی

انتصابات به سبک زاکانی

پیش از انتصابات اخیر زاکانی در سالگرد آغاز فعالیتش به‌عنوان شهردار دو حکم زد. یکی از ...
گره کور برجامی؛ در نیویورک خبری نشد

گره کور برجامی؛ در نیویورک خبری نشد

منابع آگاه از رایزنی های ایران و دیگر قدرت های جهانی پیش از آغاز نشست مجمع عمومی و پس ...
رونمایی از سبک جدید  کی روش

رونمایی از سبک جدید  کی روش

یک پیروزی روحیه‌بخش در مهم‌ترین دوستانه پیش از جام جهانی؛ این رویایی‌ترین شروع ممکن برای ...
1