تاریخ انتشار
جمعه ۱ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۶
کد مطلب : ۴۵۲۷۳۲
سخنرانی پیش از خطبه های جمعه به مناسبت هفته دفاع مقدس

فرمانده سپاه گچساران: شهدای ما در وصیت نامه هایشان در دفاع از کیان اسلامی و حجاب گفته اند

۰
فرمانده سپاه گچساران: شهدای ما در وصیت نامه هایشان در دفاع از کیان اسلامی و حجاب گفته اند
کبنا ؛فرمانده سپاه شهرستان گچساران در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه گفت: انقلاب اسلامی محصول خون شهدا و رهبری بنیانگذار انقلاب است، دو سال پس از انقلاب، جنگی را علیه کشورمان آغاز کردند. بیش از ۷۰ کشور علیه جمهوری اسلامی به صف شدند.
به گزارش کبنا از گچساران، سرهنگ محقق زاده امروز جمعه (۱ مهرماه ۱۴۰۱) بیان کرد: انقلاب اسلامی اتفاق جدیدی را به تاریخ معاصر افزود، تاریخی که قبل از آن به دو بلوک شرق و غرب زیر پرچم شوروی و آمریکا ایجاد شده بود.
وی گفت: ۸ سال این جنگ به طول انجامید، و جنگ اقتصادی نیز از همان دوره در موازات با جنگ تحمیلی آغاز شده بود و با وجود اینکه ما در بسیاری از تجهیزات مشکل داشتیم، الان در بسیاری از امور در قدرت هستیم.
سرهنگ محقق زاده گفت: تمام داشته ها و هویت این ملت، هویت اسلامی اش بود. همه شهدای ما در وصیت نامه هایشان از انقلاب، اسلام، حجاب و کیان اسلامی سخن می گویند. همین حجابی که الان مورد بحث شده است.
وی گفت: چه حوادث تلخی را در روزهای اخیر در کشور در خصوص حجاب شاهد هستیم، بخاطر مرگی که ابعاد آن هنوز کاملا روشن نشده است.
سرهنگ محقق زاده اظهار کرد: تمام اتفاقاتی که می افتد با هدایت کامل صهیونیست است، سیاه بختانی این اتفاقات را پیش می برند که خود را در دامن غرب و اسرائیل قرار داده اند.
وی افزود: سیاسیون هم باید به خود بیایند، سیاسیونی که گاها در این اتفاقات می لغزند.
سرهنگ محقق زاده بیان کرد: در سال ۸۸ نیز افرادی بودند که به ساحت مقدس امام حسین در روز عاشورا توهین کردند، افرادی که حتی در پیشانی شان جای مهر داشتند.
وی به برنامه های هفته دفاع مقدس اشاره کرده و گفت: شعار محوری دفاع مقدس امسال ما مقاوم هستیم، است، از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس تجلیل از پیشکسوتان، برگزاری اردوهای جهادی، عطرافشانی گلزار شهدا، اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم، توزیع نوشت افزار بین خانواده های نیازمند، برگزاری یادواره های شهدا، برگزاری کلاس های آموزشی آنلاین و حضوری از برنامه های هفته دفاع مقدس است.
نام شما

آدرس ايميل شما

همه یک ملتیم به نام ایران!

همه یک ملتیم به نام ایران!

زخم‌هامان را خودمان مرهم می‌گذاریم. درد‌هامان را خودمان درمان می‌کنیم. خطاکاران‌مان را ...
پایان کار ناطق در تشخیص مصلحت نظام

پایان کار ناطق در تشخیص مصلحت نظام

اعضای دوره نهم مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب شدند. در حکمی که عصر امروز رهبر انقلاب برای ...
حجاب به همان ستاد امر به معروف واگذار شود

حجاب به همان ستاد امر به معروف واگذار شود

یک جامعه‌شناس: فراجا به‌صراحت سهم ناجا در گشت ارشاد را به مردم توضیح دهد، و وجه تحمیلی ...
1