کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در 24 ساعت گذشته؛

کرونا جان یک کهگیلویه و بویراحمدی را گرفت

31 شهريور 1401 ساعت 7:24

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: متأسفانه در 24 ساعت گذشته یک فوتی ناشی از کرونا در استان داشته ایم و شمار قربانیان این بیماری در کهگیلویه وبویراحمد همچنان 1152 نفر رسیده است.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: متأسفانه در 24 ساعت گذشته یک فوتی ناشی از کرونا  در استان داشته ایم و شمار قربانیان این بیماری در کهگیلویه وبویراحمد همچنان 1152 نفر رسیده است.
به گزارش کبنا از یاسوج، دکتر محمد غلام نژاد امروز پنج شنبه (31 شهریورماه 1401) تصریح کرد: هم اکنون 26 بیمار در بیمارستان‌های استان بستری هستند که 3 نفر از این بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.
غلام نژاد اضافه کرد: از مجموع مبتلایان به کووید 19در کهگیلویه و بویراحمد 99 هزار و 234 نفر بهبود یافته گزارش شده است.
وی با اشاره به آزمایش‌های انجام شده دراستان طی 24 ساعت گذشته تصریح کرد: تعداد 18 نمونه از تست‌های پی سی آر و رپید  مثبت اعلام شده اند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه آمار مبتلایان به بیماری کرونا در استان روزانه در حال افزایش است گفت: پیش بینی می شود طی روز‌های آینده آمار بیماران بدحال و مرگ‌های ناشی از کرونا در کهگیلویه و بویراحمد افزایش یابد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: توصیه می‌شود افراد در صورت داشتن هر گونه علائم بیماری کرونا به پزشک مراجعه و مراقبت‌های لازم برای پیشگیری از انتقال بیماری این بیماری به دیگر اعضاء خانواده و دیگران را داشته باشند.
غلام نژاد مهمترین راهکار برای پیشگیری از ابتلا به کرونا را رعایت دستور العمل‌های بهداشتی و خودداری از عادی انگاری این بیماری دانست و اضافه کرد: مردم استان برای پیشگیری از ابتلا و کاهش مرگ میر ناشی از کرونا و ایجاد ایمنی در برابر این بیماری خطرناک و همه گیر واکسیناسیون خود را تکمیل و دُز یادآور را حتما تزریق کنند.


کد مطلب: 452691

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/452691/کرونا-جان-یک-کهگیلویه-بویراحمدی-گرفت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1