تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۲۷
کد مطلب : ۴۵۲۶۶۹
به قلم سعدالله زارعی منتشر شد

درخواست کیهان برای برخورد با خاتمی، پزشکیان و ظریف!

۴
۰
درخواست کیهان برای برخورد با خاتمی، پزشکیان و ظریف!
کبنا ؛روزنامه کیهان در یادداشتی با عنوان «باید مواخذه شوند» به قلم سعدالله زارعی که روز چهارشنبه ۲۹ شهریور منتشر شده، با اشاره به مواضع سید محمد خاتمی، مسعود پزشکیان، محمد جواد ظریف و عبدالناصر همتی در موضوع درگذشت مهسا امینی، خواهان مواخذه ایشان شد.
در بخشی از یادداشت کیهان آمده است:
 عده‌ای در فضا‌های مجازی دست به هیاهو علیه مدافعان حجاب و عفاف زدند که می‌تواند برخاسته از دلایل متفاوت باشد، اما در این میان بعضی چهره‌های سیاسی و اجتماعی هم بودند که از روی نسخه‌ای نوشته شده به ایفای نقش پرداختند. حساب این‌ها از افراد عادی که به اشتباه و احیاناً به‌دلیل عواطف مطالبی نوشته‌اند، جداست.
وقتی امثال خاتمی، پزشکیان، ظریف، همتی و… به محض وقوع رویداد دست به واکنش تخریبی علیه مدافعان امنیت و موضوع حجاب می‌زنند، در حالی که برای آنان امکان دسترسی به اطلاعات دقیق وجود دارد و اسناد هم در دسترس آنان می‌باشد، موضوع به‌کلی متفاوت می‌شود و از آنان پذیرفته نیست.
به‌خصوص اینکه همه می‌دانیم توطئه خارجی بدون تکیه به پایگاه داخلی به نتیجه نمی‌رسد. ادعا‌های ضددینی و ضدانقلابی محافلی نظیر بی‌بی‌سی و… بدون بهره‌گیری از پشتیبانی نظری چهره‌هایی در داخل ایران مدلل و موجه نمی‌باشد. بر این اساس الان زمان آن است که این‌ها مورد مؤاخذه قرار گیرند. آنان باید برای آنچه گفته‌اند سند ارائه کنند و برای اتهاماتی که وارد کرده و سندی ندارند، پاسخگو باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
مشکل این کشور کیهان هاست که به قول معروف سنگ را بسته اند و سگ را رها کرده اند
Romania
آقای شریعتمداری وظیفه همه انسانها آزاده و انسانیت و انسان صفتان است که این حادثه تلخ را محکوم تسلیت بگوید و خواهان برخورد با مسببین آن شود پس الان که مقداری اوضاع متشنج شده است شما از لانه خود بیرون بیا برو جو را ارام کن برو در سقز و سردشت و سنندج با تدبیر خود اوضاع را مدیریت و آرام کن بدون کشت و کشتار من ما عقیده داریم که کسانی که در روز های خاص و موقعیت های خاص حرکتهای ناشیانه و تندی انجام میدهند و عده ای امثال شما بنزین بر اتش میریزید نفوذی دشمن انقلاب و ملت و میهن هستند و مطمئنم الان آش و چربت همیشه آماده است اگر خدای ناکرده برای انقلاب و مملکت اتفاقی بیفتد آش تو چربتر و نرمتر خواهد بود شما نفوذی و آتش بیار معرکه بودید و همیشه عامل خشمگینی مردم در خواسته های به حق یا ناحق بودید ولی افسوس که سران و مسیولین به این موضوع توجه نکرده اند
محمدولایی
Iran, Islamic Republic of
لعنت خدا بر بی بی سی و دشمنان ::::اگر به اندازه ای که رسانه کیهان::::: تفرقه ورعب و وحشت ودو دستگی ودشمن تراشی وتهمت و:::::: احکام خودساخته وجدایی راه می اندازد :::::جرات چنین کاری دارند ::::بقیه رسانه ها را نگاه کن با ادله ونصیحتشان وقلم شان ::::ونظرات دیگران را بحث می گذارد ::::::دشمن از همین دشمن تراشی ها سود می برد :::::اتحاد مهمه برادری وباهم بودن ::::هیچ زن و مرد ایرانی دلش نمیاد پرچمی که با خون شهدا رنگست را اذیت کند ::::مگر خود فروخته های بیگانه وعده کمی هم نا خواسته ::::که بعدش هم پشیمانند ::::کیهان دعوت به اتحاد کن نه تفرقه برا نان حرام
برادر
Iran, Islamic Republic of
بازهم این شریعتمداری اظهار نظر کرد
انتصابات به سبک زاکانی

انتصابات به سبک زاکانی

پیش از انتصابات اخیر زاکانی در سالگرد آغاز فعالیتش به‌عنوان شهردار دو حکم زد. یکی از ...
گره کور برجامی؛ در نیویورک خبری نشد

گره کور برجامی؛ در نیویورک خبری نشد

منابع آگاه از رایزنی های ایران و دیگر قدرت های جهانی پیش از آغاز نشست مجمع عمومی و پس ...
رونمایی از سبک جدید  کی روش

رونمایی از سبک جدید  کی روش

یک پیروزی روحیه‌بخش در مهم‌ترین دوستانه پیش از جام جهانی؛ این رویایی‌ترین شروع ممکن برای ...
1