تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۵۳
کد مطلب : ۴۵۲۶۵۷
رئیس اتحادیه صنف مشاورین املاک و اتومبیل شهرستان گچساران عنوان کرد:

بالزام بنگاه های املاک شهرستان گچساران به نصب فرم کیو-آر ( QR CODE)(+جزییات)

۰
بالزام بنگاه های املاک شهرستان گچساران به نصب فرم کیو-آر ( QR CODE)(+جزییات)
کبنا ؛رئیس اتحادیه مشاورین املاک شهرستان گچساران در گفتگو با پایگاه خبری کبنا نیوز اظهار کرد: با توجه به اینکه این فصل یکی از فصول پر ازدحام در جابجایی و اسباب کشی منازل می باشد که جا دارد شهروندان و مشاورین املاک و اتومبیل نکاتی را رعایت کنند.
غلامرضا ایزدی افزود: کلیه مشاورین املاک و اتومبیل در گچساران  ملزم به نصب کد هوشمند کیو- آر (QR CODE) در مدخل ورودی بنگاه های خود می باشند.
ایزدی عنوان کرد: شهروندان با نصب اپلیکیشن موبایل (صمت من) در هنگام ورود به بنگاه های معاملاتی املاک ابتداء  با اسکن فرم کیو- آر می توانند به کلیه مشخصات صنفی از قبیل « نام و نام خانوادگی متصدی بنگاه، شناسه پروانه کسب، آدرس بنگاه، تاریخ فعالیت و تاریخ انقضاء » دسترسی پیدا کرده و مطلع شوند و آنگاه بدون دغدغه هر گونه معامله و قرارداد را در آن واحد صنفی (مجوزدار) ثبت نمایند.
رئیس اتحادیه صنف مشاورین املاک و اتومبیل گچساران به شهروندان توصیه کرد: اتحادیه صنف مشاورین املاک اتاق اصناف شهرستان گچساران در خصوص قرار دادها و معاملاتی که در بنگاه های بدون مجوز ثبت و انجام می شود هیچ گونه تعهد و مسئولیتی ندارد که جادارد که شهروندان از مراجعه به بنگاه بدون مجوز برای انجام معاملات ملکی کاملا خودداری کنند.
وی خاطر نشان کرد: بزودی لوگوی مشاورین املاک و اتومبیل مجاز بر درب ورودی بنگاه های املاک و اتومبیل نصب خواهد شد.
ایزدی در پایان از زحمات و تلاش های اعضای هیئت مدیره وبازرس اتحادیه صنف مشاورین املاک و اتومبیل شهرستان گچساران تشکر و قدردانی کرد و افزود: اعضای هیئت مدیره و بازرس اتحادیه صنف مشاورین املاک و اتومبیل شهرستان گچساران در این راستا بطور متناوب در حال بازدید و بازرسی می باشند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با بنگاه های غیر مجاز برخورد قانونی خواهند کرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

عباس عبدی: نظام آموزشي ورشكسته

عباس عبدی: نظام آموزشي ورشكسته

عباس عبدی گفت: باید صریح گفت؛ آنان که امروز در خیابان معترضند و با تعبیر رسمی اغتشاشگر ...
انتصابات به سبک زاکانی

انتصابات به سبک زاکانی

پیش از انتصابات اخیر زاکانی در سالگرد آغاز فعالیتش به‌عنوان شهردار دو حکم زد. یکی از ...
گره کور برجامی؛ در نیویورک خبری نشد

گره کور برجامی؛ در نیویورک خبری نشد

منابع آگاه از رایزنی های ایران و دیگر قدرت های جهانی پیش از آغاز نشست مجمع عمومی و پس ...
1