تاریخ انتشار
جمعه ۲۵ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۵۱
کد مطلب : ۴۵۲۵۱۰
به دنبال دستور رئیس جمهور در خصوص وضعیت دختر سنندجی انجام گرفت

دستور وزیر کشور برای بررسی حادثه تلخ پیش آمده برای «مهسا‌ امینی»

۳
۰
دستور وزیر کشور برای بررسی حادثه تلخ پیش آمده برای «مهسا‌ امینی»
کبنا ؛به دنبال دستور رئیس جمهور به وزیر کشور برای پیگیری حادثه رخ داده برای خانم مهسا‌امینی، وحیدی به معاون امنیتی این وزارتخانه ماموریت داد تا این حادثه را با فوریت بررسی کند.
به گزارش خبرنگار سیاسی کبنا، احمد وحیدی خطاب به سید مجید میراحمدی تأکید کرد: با توجه به دستور رئیس جمهوری در خصوص حادثه پدید آمده برای خانم مهسا‌امینی، علت حادثه را با فوریت و دقت به صورت ویژه بررسی و نتیجه را به اینجانب گزارش کنید.
مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران روز پنجشنبه - ۲۴ شهریور - در پی انتشار اخباری درباره بدحالی زنی جوان پس از انتقال به یک مقر انتظامی توضیحاتی ارائه و اعلام کرد: خانمی که برای توضیح و آموزش به یکی از بخش‌های پلیس فاتب هدایت شده بود در جمع سایر افراد هدایت شده به دلیل عارضه قلبی بلافاصله با همکاری پلیس و اورژانس به بیمارستان انتقال و تحت درمان و مداوا قرار دارد. خبر تکمیلی متعاقباً اعلام خواهد شد.
همچنین در پی انتشار خبری پیرامون وقوع عارضه جسمی برای خانم مهسا‌امینی در یکی از مراکز پلیس، علی صالحی، دادستان تهران ضمن اعلام ورود دادستانی به این پرونده از دستور تشکیل کارگروه ویژه برای بررسی ابعاد پزشکی پرونده خبر داد.
بر اساس این گزارش، کارگروهی ویژه از پزشکی قانونی تشکیل شده تا شرایط جسمی مهسا‌امینی را از نظر پزشکی مورد معاینه و بررسی‌های دقیق تخصصی و کارشناسی قرار دهند. این کارگروه با دعوت از کادر درمان مهسا‌امینی و با حضور کارشناسان و متخصصان مجرب پزشکی قانونی فعالیت خود را آغاز و آخرین وضعیت جسمی وی را نیز مورد بررسی قرار داده‌اند تا مشخص شود انتقال این خانم به مرکز پلیس از لحاظ پزشکی، چقدر در وقوع این حادثه مؤثر بوده است.

دختر سنندجی

بیشتر بخوانید:

۵ نکته درباره ماجرای غم انگیز «مهسا امینی»

توضیح پلیس درباره حادثه رخ داده برای دختر سنندجی در گشت ارشاد
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
آقای سردار وحیدی حضرتعالی از یادگاران دفاع مقدسی حتما مظلومیت مردم کردستان را از نزدیک لمس کردی که مردم با صفا اما مظلومی بودند بیا جهت رضای خدا با توجه به عمق فاجعه بدور از دیدگاه های سیاسی موضوع را رسیدگی و نتیجه را به اطلاع عمو برسانید تا درس عبرتی باشد برای دیگران
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
سلام با ابروی ملت بازی نکنید
Iran, Islamic Republic of
کردستان هم مثل خوزستان دین خود را به اسلام ادا کرد وکردستانی که بیشترین شهید شیمیایی را تقدیم اسلام و انقلاب کرده سزوار نیست که مظلومانه دخترکان بازمانده از ان حملات وحشناک بمباران های شیمیایی عراق با جور و ستم مقدس معابان بمیرند ...
سکوت مداحان سرشناس!

سکوت مداحان سرشناس!

قشار مختلف کشور در روزهای اخیر به نوعی مواضع خود را بیان کردند. در این میان یک موضوع ...
عباس عبدی: نظام آموزشي ورشكسته

عباس عبدی: نظام آموزشي ورشكسته

عباس عبدی گفت: باید صریح گفت؛ آنان که امروز در خیابان معترضند و با تعبیر رسمی اغتشاشگر ...
انتصابات به سبک زاکانی

انتصابات به سبک زاکانی

پیش از انتصابات اخیر زاکانی در سالگرد آغاز فعالیتش به‌عنوان شهردار دو حکم زد. یکی از ...
1