تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۰۴:۳۴
کد مطلب : ۴۵۲۴۳۴
مدیر شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه؛

بازدید مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه از موکب بهداشتی و درمانی شهدای این شبکه

۱
کبنا ؛مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه با استقرار موکب بهداشتی و درمانی این شهرستان در کیلومتر ۵۵ جاده دهدشت- بهبهان، ورودی استان های جنوبی به استان خوزستان، برای بررسی وضعیت موجود از این موکب بازدید کرد.
به گزارش کبنا، دکتر سید منصور تقوی در این بازدید به اهمیت تامین بهداشت عمومی زائرین حسینی در کنار خدمات رسانی به آنان تاکید کرد و اظهار داشت: در همین راستا کارشناسان گروه مهندسی بهداشت محیط و گروه مبارزه با بیماری های مرکز بهداشت کهگیلویه، به صورت مستمر و روزانه با حضور در این موکب امور بهداشتی از جمله تزدیق واکسن کووید ۱۹، بررسی بیماری های عفونی، مسمومیت های غدایی، نظارت بر پخت بهداشتی نذورات و دفع مناسب پسماند و فاضلاب را انجام می دهند.
تقوی افزود: همچنین نظارت روزانه بر کشتارگاه دهدشت، مراکز توزیع گوشت، لبنیات و اقلام مصرعی جهت نذورات مردمی در ایام منتهی به اربعین حسینی، از جمله ی دیگر فعالیت های حوزه مرکز بهداشت کهگیلویه در راستای تامین سلامت زائرین اربعین و عزاداران حسینی می باشد.
وی افزود: در این موکب که با همکاری بسیج جامعه پزشکی راه اندازی گردید روزانه بیش از ۶۰۰ نفر مراجعه کننده سرپایی خدمات درمانی و توصیه های بهداشتی دریافت میکنند که بیشترین تعداد مراجعین ایام اخیر از استان های فارس، کرمان و اتباع پاکستانی و افغانستانی بودند.
 تقوی در ادامه بیان داشت: همچنین یک دستگاه آمبولانس فوریت های پزشکی ۱۱۵ شهرستان کهگیلویه با تجهیزات کامل و تکنسین در کنار سایر شهرستان های استان به مرز مهران اعزام و در استان ایلام مستقر به زائرین خدمات لازم را ارائه میدهد.
تقوی در پایان تاکید کرد: مرکز نمونه گیری در ورودی شهر از سمت بهبهان همچنان به صورت ۱۶ ساعته فعال بوده لذا از عموم زائرین محترم اربعین تقاضا داریم پس از بازگشت در صورت هرگونه علائم تب، لرز ، گلودرد و بدن درد شدید حتما جهت تست کرونا اقدام کنند.









نام شما

آدرس ايميل شما

ماجرای پیچیده آدم‌ربایی وحشتناک در مشهد!

ماجرای پیچیده آدم‌ربایی وحشتناک در مشهد!

ساعت ۶ صبح روز گذشته فردی با پلیس ۱۱۰ تماس گرفت و از ماجرای آدم ربایی همراه با کتک کاری ...
آقازاده‌های پروازی!

آقازاده‌های پروازی!

جدیدترین ترکش موج در جریان انتقادات از فرزند مهاجرتی مسئولین بعد از تاکید رئیس‌جمهور ...
اعترافات ملکه انگلیس؛ پسر به مادر وفادار می ماند؟

اعترافات ملکه انگلیس؛ پسر به مادر وفادار می ماند؟

عصر الیزابت به پایان رسیده؛ یکی از چهره های با نفوذ سلطنت بریتانیا که میراث عصر کلاسیک ...
1