کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد؛

واکنش دادستان به ایجاد رعب و وحشت در بیمارستان شهیدرجایی گچساران + فیلم

21 شهريور 1401 ساعت 18:43

شب گذشته بخش اورژانس بیمارستان رجایی گچساران مورد تعرض عده ای قرار گرفت.


شب گذشته بخش اورژانس بیمارستان رجایی گچساران مورد تعرض عده ای قرار گرفت.
به گزارش کبنا، این اولین باری نیست که بیمارستان و کادر درمانی مورد تعرض و حمله افراد قرار می گیرد. بیمارستان ها عموما با ازدحام بیماران مواجه هستند و همه افرادی که به مراکز درمانی مراجعه می کنند باید صبر و حوصله به خرج دهند، چرا که کادر درمانی هم روزانه با تعداد زیاد بیمار مواجه است و فشار و استرس زیادی را تحمل می کنند.
 
متأسفانه شب گذشته در 20 شهریورماه عده ای به اورژانس بیمارستان شهید رجایی گچساران حمله ور شده و تجهیزات بیمارستان را دچار خسارت کرده اند.
حجت الاسلام ادبیان دادستان گچساران به این اتفاق واکنش نشان داده و گفت: دیشب چند نفر در بخش اتفاقات بیمارستان شهید رجایی درگیر شدند و سبب تخریب اموال دولتی، ایجاد رعب وحشت برای بیماران و اختلال در خدمات رسانی کادر درمان شدند.
وی گفت: به محض اطلاع قبل از اعلام شکایت بیمارستان ، دادستان به عنوان مدعی العموم به این درگیری ورود کرد و برای مسببان این حادثه پرونده قضایی تشکیل شد و مراحل اجرایی آن در دستور کار است.
دادستان عمومی و انقلاب گچساران تاکید کرد: با برهم زنندگان نظام و امنیت عمومی به شدت برخورد می‌شود و دستگاه قضا در این زمینه با هیچ شخصی تعارف ندارد.


کد مطلب: 452395

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/452395/واکنش-دادستان-ایجاد-رعب-وحشت-بیمارستان-شهیدرجایی-گچساران-فیلم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1