کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

کشف 17 میلیارد ریال کالای قاچاق در محور «شیراز- یاسوج»

19 شهريور 1401 ساعت 15:49

فرمانده انتظامی استان از کشف کالا های قاچاق به ارزش تقریبی ۱۷ میلیارد ریال از یک دستگاه کامیون در محور شیراز- یاسوج خبر داد.


فرمانده انتظامی استان از کشف کالا های قاچاق به ارزش تقریبی ۱۷ میلیارد ریال از یک دستگاه کامیون در محور شیراز- یاسوج خبر داد.
به گزارش کبنا از یاسوج، سردار "کیقباد مصطفایی" در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: مأموران پاسگاه انتظامی تنگ سرخ شهرستان بویراحمد در راستای اجراي طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با هماهنگی قضائی حین پایش خودرو های عبوری محور شیراز – یاسوج به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.
وی افزود: مأموران در بازرسی از خودروی مذکور ۱۸۰ ست روتختي، ۳۶۴ ثوب کاپشن، ۴۰۰ عدد دمپايي فيبري ،۳ دستگاه رادياتور استوک خودروي سواري خارجي،۱۴ عدد سپر استوک خودروي سواري خارجي ،يک عدد کاپوت استوک خودروي سواري خارجي، یک عدد درب صندوق عقب استوک خودروي سواري خارجی، يک عدد کاپوت برش خورده استوک، يک عدد دياق سپر عقب استوک، ۳ دستگاه يخچال ساخت کشور مکزيک، ۶۹ عدد کيف مسافرتي چرخ دار ، ۲۰۰ جفت کفش و ۲ طاقه ورق فوم آلومينيوم قاچاق کشف و ضبط کردند.
مصطفایی در ادامه با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش تقریبی کالا های کشف شده را ۱۷ میلیارد ریال اعلام کرده اند، خاطرنشان کرد: یک نفر در این راستا دستگیر و به مرجع قضائی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.
فرمانده انتظامی استان با اشاره به تأثير مخرب قاچاق و احتکار کالا بر اقتصاد کشور بر عزم جدي پليس در برخورد با اين پديده شوم و مخرب اقتصادي تأکيد و از شهروندان خواست هرگونه اخبار در اين خصوص را بلافاصله به مرکز فوريت‌هاي پليسي ۱۱۰ اطلاع دهند.#


کد مطلب: 452322

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/452322/کشف-17-میلیارد-ریال-کالای-قاچاق-محور-شیراز-یاسوج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1