کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل آموزش و پرورش استان خبر داد:

استقرار دبیرخانه کشوری درس قرآن و معارف اسلامی برای اولین بار در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد

8 شهريور 1401 ساعت 16:54

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از استقرار دبیرخانه راهبری کشوری کیفیت بخشی به فرایند آموزش قرآن و معارف اسلامی دوره اول متوسطه برای اولین بار در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد خبرداد.


مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از استقرار دبیرخانه راهبری کشوری کیفیت بخشی به فرایند آموزش قرآن و معارف اسلامی دوره اول متوسطه برای اولین بار در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
به گزارش کبنا، حسنعلی عزت‌خواه در جلسه کمیته تخصصی استقرار دبیرخانه راهبری  کشوری درس آموزش قرآن و معارف اسلامی دوره  متوسطه اول در استان کهگیلویه وبویراحمد گفت:  قرآن  نه به عنوان یک  کتاب درسی بلکه کتاب زندگی است و استقرار دبیرخانه این کتاب ارزشمند  برای اولین بار در استان  کاری  ستودنی و قابل تقدیر است.
وی با بیان اینکه برنامه ریزی برای تولید محتوا و استقاده از ظرفیت‌های  ائمه جمعه و صاحب نظران دبیران تخصصی  درس قرآن  و معارف اسلامی در دبيرخانه مورد توجه قرار گیرد گفت: تاقبل از بازگشایی مدارس و در پروژه مهر  فعالیتهای  کمیته راهبری کیفیت بخشی درس آموزش قرآن و معارف اسلامی  به خوبی تبیین شود تا بتوانیم در طول سال تحصیلی از همه  ظرفیتها  استفاده نماییم.

عزت خواه گفت: تبیین الگوهای مشارکتی معلمان در راهبردهای آموزشی، اشاعه روش‌های تلفیق قرآن و معارف به یکدیگر، همکاری با سازمان پژوهش و برنامه ریزی درسی و دفتر تالیف کتب درسی، شناسایی و بهره گیری از اساتید و منابع معتر در زمینه قرآن و معارف اسلامی جهت پاسخگویی به سوالات و شبهات معلمان و بسط، گسترش و اشاعه تجارب و دستاوردهای موفق معلمان از مهمترین  اهداف دبیرخانه کشوری درس قرآن و معارف اسلامی است.
محمد جمالی آرند معاون آموزش متوسطه اداره‌ کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز از توجه به نقش پشتیبانی علمی - موضوعی دبیرخانه های راهبری دروس از پیگیری وتلاش برای استقرار دبیرخانه در دوره دوم متوسطه در استان خبر داد.
داوود نیک بخت رئیس گروه‌های آموزشی و کیفیت  بخشی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد  از برنامه ریزی برای برگزاری همایش کشوری  دبیرخانه درس قرآن و معارف اسلامی در آذرماه خبر داد.
وی گفت: تلاش می کنیم با استفاده  از ظرفیت ، معلمان پرتلاش وتوانمند، نخبگان و فضای مجازی  برای  استمرار استقرار این دبیرخانه  در استان  برنامه ریزی اصولی و مدون داشته باشیم.


کد مطلب: 451960

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/451960/استقرار-دبیرخانه-کشوری-درس-قرآن-معارف-اسلامی-اولین-بار-آموزش-پرورش-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1