تاریخ انتشار
سه شنبه ۱ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۱۰
کد مطلب : ۴۵۱۷۱۶
کبنا گزارش می دهد:

شهردار دوگنبدان: پرداخت عوارض پسماند توسط مردم موجب تقویت خدمات شهری می شود

۱
۱
شهردار دوگنبدان: پرداخت عوارض پسماند توسط مردم موجب تقویت خدمات شهری می شود
کبنا ؛
شهردار دوگنبدان در آیین تجلیل روز خبرنگار گفت: در سیل اخیر یک همگرایی و مشارکت ارزشمندی وجود داشت که انتظار داریم باز هم شاهد این هم افزایی در میان دستگاه های اجرایی باشیم.
به گزارش کبنا از گچساران، شامگاه سه شنبه (۱ شهریورماه ۱۴۰۱) در آیینی با حضور رئیس شورای شهر دوگنبدان و چند تن از اعضا و حضور خبرنگاران، قشقایی شهردار دوگنبدان گفت: خبرنگاران در جامعه منشأ خیر و حسنه هستند و می توانند چراغ راه جامعه باشند، و شهرداری نیازمند مساعدت خبرنگاران است.
قشقایی با بیان اینکه خبرنگاران می توانند در ارتقاء شرایط جامعه سهیم باشند افزود: دغدغه ای که داریم این است که بتوانیم با کار جمعی و مشارکت مردم، کار مدیریت شهری را به جلو ببریم.
وی تاکید کرد: همگرایی باید به گونه ای باشد که مردم نسبت به شهر احساس تعلق کنند، به نسبت حس تعلق، نسبت به مسائل شهردغدغه مند می شوند و مشارکت می کنند. 
قشقایی اظهار کرد:اگر بخواهیم این حس را تقویت کنیم نیازمند مشارکت رسانه ها هستیم، امروز در منطقه نیازمند آرامش هستیم، که این موضوع با اطلاع رسانی انجام می گیرد. 
وی با تاکید بر اینکه ما باید اعتماد عمومی را تقویت کنیم، گفت: در سیل اخیر یک همگرایی و مشارکت ارزشمندی وجود داشت که انتظار داریم باز هم شاهد این هم افزایی در میان دستگاه های اجرایی باشیم.
وی با اشاره به ارتباط میان مشارکت های مردمی و درآمد شهرداری گفت: شهرداری یک نهاد عمومی دولتی است، اگر ساخت و ساز رونق داشته باشد، درآمد عوارض افزایش خواهد یافت.
قشقایی با تاکید بر اهمیت پرداخت عوارض گفت: اگر مردم عوارض و تعهد خود را پرداخت کنند، به شهر خود کمک کرده اند و این موجب توسعه شهر و تقویت و توسعه خدمات شهری می شود.
وی افزود: شهر بدون مشارکت و حضور مردم ساخته نخواهد شد، اکثر مردم عوارض پسماند را پرداخت نمی کنند و این را وظیفه خود نمی دانند. در حالی که درآمد شهرداری و رسیدگی به شهر بستگی به درآمد حاصل از عوارض شهری دارد.
قشقایی با اشاره به پروژه های هفته دولت شهرداری گفت: در هفته دولت ۴ پروژه با اعتبار ۱۳ و نیم میلیارد تومان کلنگ زنی خواهد شد یا طرح توسعه و تکمیل طرح های پیشین را خواهیم داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
احسنت بر شهردار پارک کوهستان در گچساران احداث کنین تاهروندان هم از طبیعت پارک استفاده کنند هم امکان کوهنوردی در شب را داشته باشن چون روزها در گرما امکان کوهنوردی نیست
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
1