تاریخ انتشار
سه شنبه ۱ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب : ۴۵۱۷۱۱
با تدبیر ویژه مخابرات منطقه:

دوگنبدان اولین شهر هوشمند کهگیلویه وبویراحمد می شود

۱
دوگنبدان اولین شهر هوشمند کهگیلویه وبویراحمد می شود
کبنا ؛سید محمد هادی امیری سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد با حضور در شهرداری دوگنبدان با شهردار این شهر دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش کبنا، سید محمد هادی امیری سرپرست مخابرات منطقه کهکیلویه و بویر احمد با حضور در شهرداری شهر دوگنبدان با رضا قشقایی شهردار این شهر دیدار و گفتگو کرد .
در این دیدار صمیمی سید محمد هادی امیری ضمن تقدیر و تشکر از حمایت ها و همراهی شهردار دوگنبدان به ضرورت تجهیز شهر دوگنبدان به فیبر نوری اشاره کرد و گفت ؛مخابرات منطقه در راستای تامین امنیت و ایجاد یک شهر هوشمند این آمادگی را دارد که نقطه به نقطه شهر دوگنبدان را با همراهی شهرداری به فیبر نوری مجهز نماید.
سید محمد هادی امیری گفت؛ فیبر نوری و نگهداری آن به صورت رایگان توسط مخابرات انجام و حفاری در مسیرهای مصوب شده توسط شهرداری صورت می گیرد.
براساس همین گزارش؛ رضا قشقایی شهردار دوگنبدان در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از سرپرست مخابرات منطقه و توجه ویژه آن به توسعه زیرساختی شهر گچساران گفت؛ یکی از آرزوهای دیرینه اعضای شورای شهر و شهرداری تجهیز شهر به فیبر نوری است ان شاءالله ظرف هفته آینده با حضور کارشناسان مخابرات و شهرداری نقاط مورد نظر به صورت میدانی بررسی و ضمن تهیه نقشه جامع بتوانیم اولین شهر هوشمند استان باشیم.
لازم به ذکر است در این نشست صمیمی کیانوش بلوطی عضو شورای شهر دوگنبدان و آرش احمدی رئیس مخابرات شهرستان گچساران مواردی را در خصوص الزامات توسعه تجهیز فیبر نوری شهر دوگنبدان مطرح کردند
نام شما

آدرس ايميل شما

راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
1