کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت مطرح شد

قیمت‌های سرسام‌آور میوه در کهگیلویه و بویراحمد؛ شما که نمی‌توانید بازار را مدیریت کنید مدیریت‌تان برای چیست؟

28 مرداد 1401 ساعت 16:35

امام جمعه دهدشت با توجه به قیمت‌های سرسام‌آور بدون نظارت میوه خطاب به متولیان امر گفت: شما که نمی‌توانید بازار را مدیریت کنید مدیریت‌تان برای چیست؟


امام جمعه دهدشت با توجه به قیمت‌های سرسام‌آور بدون نظارت میوه خطاب به متولیان امر گفت: شما که نمی‌توانید بازار را مدیریت کنید مدیریت‌تان برای چیست؟
 حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دهدشت، صله رحم را یک سنت الهی و وظیفه شرعی عنوان و با بیان این که صله رحم باعث ازدیاد عمر و فراوانی رزق می‌شود خواستار اهتمام ورزیدن نسبت به این مهم از همگان شد.
امام جمعه دهدشت حمله به سلمان رشدی نویسنده کتاب آیات شیطانی را یادآور شد و با بیان این که هنوز رسانه‌های آمریکایی اجازه ندادند واقعیت مشخص شود گفت: اصل حرکت مهم بود و حمله به سلمان رشدی زنگ خطری به عاملان ترور سردار سلیمانی است که حتی اگر تحت حفاظت گسترده امنیت جهانی باشند انتقام به آن‌ها نزدیک است.
وی افزود: ما انتقام شهید سلیمانی را حتماً و بلاشک از کسانی که این کار را انجام دادند خواهیم گرفت.
حجت‌الاسلام وحدانی‌فر بحث تکراری مذاکرات را یادآور شد و با بیان این که امروز مبحث مذاکرات و رفع تحریم‌ها در کشاکش جنگ اراده‌ها و روایت‌هاست گفت: تیم مذاکره‌کننده ما فهم بازی و شناخت از روباه پیر را خوب بلد است و به صراحت اعلام کرد هیچ متن نهایی به عنوان بله یا خیر را نمی‌پذیرد.
امام جمعه دهدشت با بیان این که تضمین شفاهی داده شد بیان کرد: اما آن چیزی که امروز برای جمهوری اسلامی مهم است تضمین کتبی و اگر آمریکا مجدد خارج شد باید خسارت آن را جامعه بین‌الملل بپردازد.
وی خاطرنشان کرد: دوران پرت کردن خودکار گذشته و کشور نشان داد در اوج تحریم‌ها به حیات خود ادامه می‌دهد و قطار پیشرفت انقلاب در حال حرکت است.
حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با توجه به رشد فزاینده علمی کشورمان گفت: تحریم‌ها نمی‌تواند از پیشرفت‌های ما جلوگیری کند و امروز جامعه و دولت ما به این نتیجه رسیده اعتماد به دشمن سخت و باید تضمین دهد که جامعه جهانی بتواند آن را مطالبه کند.
وی روز جهانی مسجد را یادآور شد و با بیان این که مسجد صرفاً محل برگزاری نماز نیست گفت: مسجد باید مشارکت سیاسی، اجتماعی و خانوادگی داشته باشد و متولیان نگاه اشتباه هیأت امنایی را کنار بگذارند و اجازه دهند نوجوان‌ها به میدان بیایند و حرف بزنند.
وحدانی‌فر انحصاری کردن مسجد توسط یک طایفه را اشتباه عنوان و بیان کرد: مسجد خانه خداست آن را سهم‌بندی نکنید.
امام جمعه دهدشت در ادامه صحبت‌های خود گرانی و چند نرخ بودن قیمت میوه را یادآور شد و خطاب به متولیان امر گفت: اولاً برای کنترل بازار در رابطه با میوه چه کاری انجام داده‌اید؟ چرا قیمت‌های این قدر متفاوت هستند؟ مسئولان امر تا کی این جریمه‌هایی که بازدارنده نیستند را اعمال می‌کنید؟ مگر چند میوه فروش در شهر است که این طور مردم را اذیت می‌کنند.

وی اظهار کرد: قیمت‌های سرسام‌آور بدون نظارت انجام می‌شود، شما که نمی‌توانید بازار را مدیریت کنید مدیریت‌تان برای چیست؟
حجت‌الاسلام وحدانی‌فر گفت: این که پرده‌ای نصب کنید و بعد از سه روز بردارید، میوه‌فروش بی‌خیال می‌شود و وقتی می‌بیند سخت‌گیری وجود ندارد کار خود را انجام می‌دهد.
امام جمعه دهدشت با بیان این که این افزایش قیمت‌ها لایه‌های دیگری هم دارد خطاب به مسئولان امر گفت: این مسأله تکرار نشود و باید فکری شود.
وی عنوان کرد: می‌دانم باز عده‌ای در پستو‌های خود می‌نشینند و شایعه‌سازی می‌کنند، من از قیامت خود می‌ترسم و به آبادانی دنیای شما نمی‌پردازم.
امام جمعه دهدشت افزایش مبتلایان به ویروس کرونا را یادآور شد و ضمن تشکر از کادر بهداشت و درمان، خواستار رعایت پروتکل‌های بهداشتی از مردم شد.=


کد مطلب: 451570

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/451570/قیمت-های-سرسام-آور-میوه-کهگیلویه-بویراحمد-نمی-توانید-بازار-مدیریت-کنید-مدیریت-تان-چیست

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1