کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نشست خبری مدیرکل اداره بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد؛

اولین نشست کیان دهراب پور با خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار/ بیمه سلامت مهم ترین و بزرگ ترین دستگاه بیمه گر/ همه افراد می توانند تحت پوشش بیمه سلامت درآیند/ دنبال شهرت نیستم / در سه‌ماهه مدیریتم خیلی تغییر ایجاد کردم/ تغییرها خدمت محض است و نه سیاست!

26 مرداد 1401 ساعت 12:25

مدیرکل اداره بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تسلیت ایام سوگواری محرم از خبرنگاران استان تجلیل و قدردانی کرد.


مدیرکل اداره بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تسلیت ایام سوگواری محرم از خبرنگاران استان تجلیل و قدردانی کرد.
به گزارش کبنا، کیان دهراب پور در نشست خبری با خبرنگاران گفت: ارتباط ما با رسانه ها و خبرنگاران برای شهرت و خودنمایی نیست.
دهراب پور اظهار کرد: اگر به زیلایی رفتم و رسانه ای شد اگر به لنده رفتم و رسانه ای شد قصد ما این بود درد و محرومیت مردم دیده شود و خیرین و مسوولین کمک رسانی کنند و محرومیت زدایی کنند. بعد از همین رسانه ای شدن ها خیرین از شهرهای مختلف با من تماس گرفتند و می خواهند اقداماتی را برای مردم انجام دهند.  الان با چند مرکز درمانی قرارداد بسته ایم.
وی گفت: ما می خواهیم به وظیفه مان که خدمت رسانی به مردم است عمل کنیم، این پست ها امانتی بیش نیست لیکن این امانت دست هرکس افتاد باید به بهترین شکل خدمت کند.
وی افزود: در این سه ماه کوتاه مدیریت جزء مدیرانی بودم که خیلی تغییر ایجاد کردم شاید خیلی ها این تغییرات را سیاسی بدانند اما خدمت محض است و نه سیاست. خداوند در قران می فرماید انسان را عجول، مغرور، حریص، ضعیف و ناسپاس آفریدیم. طبق کلام خداوند من انسان ممکن است خطاکار باشم، بنابراین اگر خطایی از من سر زد رسانه ها گوشزد کنند، انتقاد کنند تا ما جهت اصلاح خود برآییم.
وی در ادامه خدمات بیمه سلامت را برشمرد و گفت: ۷۰درصد مردم استان(روستاییان، عشایر و شهرهای کم جمعیت) تحت پوشش بیمه سلامت اند.
دهراب پور اظهار کرد: سازمان بیمه سلامت ظرفیت لازم را برای مردم استان ایجاد کرده که از طریق ۳۲ دفتر پیشخوان تحت پوشش بیمه قرارگیرند و در سال ۱۴۰۱  ظرفیت حدود 5 و نیم تا ۶ میلیون به تعداد بیمه شدگان تحت پوشش بیمه سلامت افزوده شد تا هیچ فرد بیمه نشده ای در استان نباشد.
دهراب پور بیان کرد: شاید از عنوان بیمه سلامت برداشت شود که یک سازمان خصوصی است ولی این سازمان کاملا دولتی است و خدمات نامحسوسی دارد که اگر نباشد هزینه های درمانی بسیار گزاف خواهد بود.
وی گفت: 70 درصد تخفیف در مراجعه به پزشک، داروخانه و آزمایشگاه و ۹۰درصد تخفیفات بستری شامل حال بیمه شدگان می شود.
دهراب پور بیان کرد: این سازمان با تمام بیمارستان های دانشگاهی ارتباط کاملا نزدیک دارد و حتی بیمارستان های غیردانشگاهی و خصوصی که به طور مستقیم با ما ارتباط ندارد. اگر خدمت درمانی در بیمارستن های دولتی مهیا نباشد و بیمار در بیمارستان خصوصی خدمت بگیرد، با تحویل مدارک به بیمه ۹۰درصد هزینه را از بیمه سلامت دریافت می کند.
وی افزود در بحث نازایی نیزد۹۰درصد هزینه های درمانی به عهده بیمه است و اگر فردی خارج از استان درمان شود نیز با ارائه مدارک ۹۰ درصد هزینه به وی بازگردانده می شود.


کد مطلب: 451504

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/451504/اولین-نشست-کیان-دهراب-پور-خبرنگاران-مناسبت-روز-خبرنگار-بیمه-سلامت-مهم-ترین-بزرگ-دستگاه-گر-همه-افراد-می-توانند-تحت-پوشش-درآیند-دنبال-شهرت-نیستم-سه-ماهه-مدیریتم-خیلی-تغییر-ایجاد-کردم-تغییرها-خدمت-محض-نه-سیاست

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1