تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۱۲
کد مطلب : ۴۵۱۴۸۶
سفر رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین به برلین

عباس به دیدار صدراعظم آلمان رفت

۰
عباس به دیدار صدراعظم آلمان رفت
کبنا ؛منابع خبری از ورود رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین به برلین، پایتخت آلمان در جریان یک سفر رسمی خبر دادند. وی قرار است با صدراعظم آلمان دیدار کند.
به گزارش کبنا به نقل از آناتولی،‌ محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین شامگاه دوشنبه در جریان یک سفر رسمی وارد برلین شد.
مجدی الخالدی، مشاور رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در امور دیپلماتیک اعلام کرد که محمود عباس عصر امروز (سه‌شنبه) با اولاف شولتس،‌ صدراعظم آلمان دیدار خواهد کرد.
الخالدی گفت: در جریان این دیدار تقویت و گسترش روابط دو جانبه میان دو کشور و همینطور برخی مسائل مورد اهتمام مشترک مورد بحث و بررسی قرار خواهند گرفت.
این مشاور فلسطینی تاکید کرد که عباس در این دیدار آخرین تحولات در عرصه سیاسی و میدانی فلسطین از جمله تجاوزات و جرائم مستمر اسرائیل ضد فلسطینان را با صدراعظم آلمان مورد بحث و بررسی قرار خواهد داد.
وی همچنین خاطرنشان کرد که این گفتگوها، راه‌های حمایت از راه حل "دو کشوری" مورد حمایت جامعه جهانی برای توقف حملات اسرائیل و به رسمیت شناختن کشور فلسطین و عضویت کامل آن در سازمان ملل را شامل می‌شوند.
 الخالدی گفت: محمود عباس همچنین از آلمان برای کمک‌هایی که به مردم ما در زمینه زیرساخت‌ها و پیشرفت اقتصادی ارائه می‌کند، علاوه بر موضع قاطع برلین در قبال مسئله فلسطین، تشکر خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: انکار وضع بدی که به نام زندگی بر مردم تحمیل می‌شود نارضایتی را از بین ...
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
1