تاریخ انتشار
جمعه ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۲۶
کد مطلب : ۴۵۱۳۳۲
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد؛

جان باختن یک هم استانی بر اثر کرونا

۰
جان باختن یک هم استانی بر اثر کرونا
کبنا ؛
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: متاسفانه در 24 ساعت گذشته یک نفر فوتی ناشی از کرونا  در استان گزارش شده و شمار قربانیان این بیماری درکهگیلویه وبویراحمد به  هزار و137نفر رسیده است.
به گزارش کبنا از یاسوج، دکتر محمد غلام نژاد امروز جمعه (21 مردادماه 1401) با اشاره به شمار بستری شدگان بیماری کرونا در استان افزود: هم اکنون 71 بیمار در بیمارستان‌های کهگیلویه و بویراحمد بستری هستند که از این تعداد 39نفر مبتلای قطعی و 7 نفر هم به دلیل و خامت حال در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان است.
غلام نژاد اضافه کرد: تاکنون از مجموع مبتلایان به کووید 19در کهگیلویه و بویراحمد 96 هزار915 نفر بهبود یافته گزارش شده است.
وی با اشاره به آزمایش‌های انجام شده در استان طی 24ساعت گذشته ادامه داد: از 307 نمونه دریافت شده از آزمایشگاه‌های استان که شامل تست‌های پی سی آر ورپید تست است حدود 40درصد موارد مثبت بودند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه آمار مبتلایان به بیماری کرونا در استان روزانه در حال افزایش است گفت: پیش بینی می شود طی روز‌های آینده آمار بیماران بدحال و مرگ‌های ناشی از کرونا در کهگیلویه و بویراحمد افزایش یابد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: توصیه می‌شود افراد در صورت داشتن هر گونه علائم بیماری کرونا به پزشک مراجعه و مراقبت‌های لازم برای پیشگیری از انتقال بیماری این بیماری به دیگر اعضاء خانواده و دیگران را داشته باشند.
غلام نژاد مهمترین راهکار برای پیشگیری از ابتلا به کرونا را رعایت دستور العمل‌های بهداشتی و خودداری از عادی انگاری این بیماری دانست و اضافه کرد: مردم استان برای پیشگیری از ابتلا و کاهش مرگ میر ناشی از کرونا و ایجاد ایمنی در برابر این بیماری خطرناک و همه گیر واکسیناسیون خود را تکمیل و دُز یادآور را حتما تزریق کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: انکار وضع بدی که به نام زندگی بر مردم تحمیل می‌شود نارضایتی را از بین ...
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
1