کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در نشست خبری مدیرعامل و هیئت مدیرۀ کارخانه قند یاسوج با رسانه‌ها مطرح شد؛

نادری: دستگاه‌های اجرایی به‌طور واقعی پای کار باشند / ستاد اجرایی تاکتون به دنبال کار نمایشی نبوده است / پیشرفت 30 درصدی کارخانه قند در سه ماه

20 مرداد 1401 ساعت 13:17

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد: با تمامی مشکلات، از اواخر سال 1400 کارخانه را رسماً تحویل گرفتیم. با معضلات زیادی مواجه بودیم. اما با ترسیم برنامه زمان‌بندی برخی از این مشکلات حل شد. تا پایان تیر ماه 30 درصد پیشرفت داشتیم.


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد: با تمامی مشکلات، از اواخر سال ۱۴۰۰ کارخانه را رسماً تحویل گرفتیم. با معضلات زیادی مواجه بودیم. اما با ترسیم برنامه زمان‌بندی برخی از این مشکلات حل شد. تا پایان تیر ماه ۳۰ درصد پیشرفت داشتیم.
به گزارش کبنا، پیش از ظهر امروز (۲۰ تیر ماه ۱۴۰۱) نشست خبری مدیرعامل و هیئت مدیرۀ کارخانه قند یاسوج با اصحاب رسانه در محل کارخانه قند برگزار شد.
در این نشست، شایان نادری مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: وقتی که مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام از کارخانه بازدید کرد گفت با جمع‌بندی سه موضوع مهم، ستاد اجرایی فرمان امام در راه‌اندازی کارخانه شرکت خواهد شد. در نهایت جمع‌بندی شد که ستاد ۵۱ درصد از سهام کارخانه را بخرد.
وی گفت: اگر ما منتظر می‌ماندیم که مشکلات حل می‌شد تا الأن کارخانه به این وضعیت کنونی نمی‌رسید.
نادری افزود: با تمامی مشکلات، از اواخر سال ۱۴۰۰ کارخانه را رسماً تحویل گرفتیم. با معضلات زیادی مواجه بودیم. اما با ترسیم برنامه زمان‌بندی برخی از این مشکلات حل شد. تا پایان تیر ماه ۳۰ درصد پیشرفت داشتیم.
وی گفت: آنچه مورد نظر ما بود استفاده از ظرفیت بومی استان و نیرو‌های مجربی که سابقه کار در کارخانه داشتند بوده است.
نادری اظهار داشت: انتظار ما از دستگاه‌های اجرایی این است که به طور واقعی پای کار باشند. بار اصلی روی دوش خود مجموعه است.
وی با تشکر از مجموعه کسانی که در راه‌اندازی این کارخانه کمک کرده‌اند، گفت: حقیقتاً ما هر جا به مشکل خوردیم نماینده ولی فقیه به کمک ما آمدند. از دکتر نگین تاجی هم که در بسیاری از مسائل به ما کمک کردند. از این عزیزان تشکر می‌کنم.

وی افزود: طبق قراردادی که بین بانک تجارت و ستاد اجرایی منعقد شده، همه چیز باید بر اساس آن قرارداد اجرا شود. تمامی موارد و املاک کارخانه در این قرارداد آمده است و هرچیزی که در قرارداد آمده است بدون کم و زیاد اجرا خواهد شد.
وی ادامه داد: بخش کشاورزی بر عهده خود بخش کشاورزی کارخانه است. ما الأن همکاری خوبی با دستگاه‌های اجرایی داریم.
نادری گفت: ظرفیت استان برای تولید چغندر این کارخانه کافی نیست. ما بخش زیادی از مواد اولیه را از استان‌های دیگر تأمین خواهیم کرد. در این استان هم اگر ظرفیتی باشد حتماً استفاده خواهیم کرد. با توجه به نیازی که داریم بخشی از این منابع را در استان نیز تأمین خواهیم کرد.
نادری با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد به دنبال کار نمایشی و فرمایشی نبوده است، گفت: ستاد اجرایی در پی آن است که با راه‌اندازی این کارخانه که نماد صنعت است، اشتغالزایی در این استان به وجود بیاید.


کد مطلب: 451305

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/451305/نادری-دستگاه-های-اجرایی-به-طور-واقعی-پای-کار-باشند-ستاد-تاکتون-دنبال-نمایشی-نبوده-پیشرفت-30-درصدی-کارخانه-قند-سه-ماه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1