تاریخ انتشار
شنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۳۳
کد مطلب : ۴۵۱۱۵۰
آخرین وضعیت مبتلایان به ویروس کرونا در استان؛

بستری 82 بیمار کرونایی در بیمارستان های کهگیلویه و بویراحمد

۰
بستری 82 بیمار کرونایی در بیمارستان های کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: ۱۰ بیمار مبتلا به کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.
به گزارش کبنا از یاسوج، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، امروز شنبه (15 مردادماه 1401) گفت: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته فوتی ناشی از کرونا در استان گزارش نشده و شمار قربانیان این بیماری در کهگیلویه وبویراحمد همچنان هزار و ۱۳۴ نفر است.
محمد غلام نژاد با اشاره به شمار بستری شدگان بیماری کرونا در استان افزود: هم اکنون ۸۲ بیمار در بیمارستان‌های کهگیلویه و بویراحمد بستری که از این تعداد ۳۶ نفر مبتلای قطعی و ۱۰ نفر هم به دلیل و خامت حال در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.
غلام نژاد اضافه کرد: تاکنون از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد ۹۶ هزار ۷۶۱ نفر بهبود یافته گزارش شده است.
وی با اشاره به آزمایش‌های انجام شده در استان طی ۲۴ ساعت گذشته ادامه داد: از ۳۴۶ نمونه دریافت شده از آزمایشگاه‌های استان که شامل تست‌های پی سی آر و رپید تست است حدود ۴۸ درصد مثبت بودند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه آمار مبتلایان به بیماری کرونا در استان روزانه در حال افزایش است گفت: پیش بینی می‌شود در روز‌های آینده آمار بیماران بدحال و مرگ‌های ناشی از کرونا در کهگیلویه و بویراحمد افزایش یابد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: توصیه می‌شود افراد در صورت داشتن هر گونه علائم بیماری کرونا به پزشک مراجعه کنند و مراقبت‌های لازم برای پیشگیری از انتقال بیماری به اعضاء خانواده و دیگران را داشته باشند.
غلام نژاد مهمترین راهکار برای پیشگیری از ابتلا به کرونا را رعایت دستور العمل‌های بهداشتی و خودداری از عادی انگاری این بیماری دانست و اضافه کرد: مردم استان برای پیشگیری از ابتلا و کاهش مرگ میر ناشی از کرونا و ایجاد ایمنی در برابر این بیماری خطرناک و همه گیر واکسیناسیون خود را تکمیل و دُز یادآور را حتما تزریق کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: انکار وضع بدی که به نام زندگی بر مردم تحمیل می‌شود نارضایتی را از بین ...
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
1