تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب : ۴۵۱۰۸۰
کبنا گزارش می دهد؛

فراخوان شرکت در مسابقه مسیر حسین (ع) در کهگیلویه و بویراحمد

۰
فراخوان شرکت در مسابقه مسیر حسین (ع) در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛
رئیس قرارگاه شهید سلیمانی از برگزاری هنرواره مسیرحسین (ع) در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
به گزارش کبنا، دبیر هنر واره مسیر حسین(ع) در نشست با فعالان رسانه ای استان با بیان اینکه این طرح از جمله طرح های قرارگاه شهید سلیمانی است گفت: هنرواره تجسمی مسیر حسین توسط گروه هنری بشری در سه بخش عکس، پوستر و نقاشی و روز ۲۰ مرداد برگزار می‌شود.
اسماعیل مدبر با بیان اینکه به سه اثر برگزیده هر رشته تندیس، لوح سپاس و هدایای به ارزش یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان  اهداء می‌شود، افزود: برگزیدگان استانی به مسابقه کشوری این هنر واره راه می یابند.
وی ادامه داد: علاقمندان به شرکت در این هنرواره تا سیزدهم محرم می‌توانند آثار خود را به شماره ۰۹۱۸۸۴۶۵۷۴۸ ارسال کنند و برای آگاهی از جزئیات آن با همین شماره تلفن تماس بگیرند و یا به دبیرخانه هنرواره به آدرس یاسوج، بلوار شصت متری، قرارگاه شهید سلیمانی جنب اداره کل تبلیغات اسلامی استان مراجعه کنند.
مدبر عنوان کرد: هر هنرمند می‌تواند یک اثر با موضوعات هنرواره در ابعاد ۶۰ در ۹۰ بر روی بوم طراحی و در روز مسابقه آن را تکمیل کند.
دبیر هنر واره مسیر حسین(ع) گفت: هنرمندان بخش پوستر هم می‌توانند ۳ اثر در ابعاد ۵۰ در ۷۰ طراحی و در روز هنرواره آن را اجرا کنند، همچنین هنرمندان باید آثار خود را در قالب jpg و tif به دبیر خانه تحویل دهند.
وی بیان کرد: هنرمندان بخش عکاسی می‌توانند به مدت ۷ شب با حضور در برنامه‌های مختلف عزاداری محرم عکس بگیرند.
رئیس قرارگاه شهید سلیمانی کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: قرارگاه شهید سلیمانی در راستای فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر تشکیل جبهه فرهنگی، از سال ۸۵ و با تاسیس موسسه قرآنی ترنم وحی آغاز به کار کرد و سپس به رهروان ولایت تغییر نام داد و با شهادت شهید سلیمانی به‌ نام "قرارگاه شهید سلیمانی رهروان ولایت" مزین شد.
کشواد جمالفر افزود: این قرارگاه در ۱۴ واحد متشکل از هیات تخصصی خردسالان، تولید محصولات عفاف و حجاب، هیات‌های دانش آموزی و گروههای علمی، فرهنگی، خانه های قرآنی و کارگاههای آموزشی فعالیت می‌کند.
وی از راه‌اندازی پانزدهمین واحد این مؤسسه به‌ نام واحد هنری رسانه‌ای خبر داد و اضافه کرد: نخستین برنامه واحد رسانه‌ای، برگزاری هنر واره مسیر حسین(ع) در  سه بخش نقاشی، طراحی پوستر و عکس با موضوع عاشورا است.
جمالفر بیان کرد: این هنرواره طرحی مردمی و خودجوش، به همت نیروهای انقلابی و در راستای تمدن‌سازی اسلامی اجرا می شود.
رئیس قرارگاه شهید سلیمانی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مقام معظم رهبری بر نقش رسانه در روشنگری و هدایت جامعه تاکید داشتند که بزرگترین حرکت سیاسی در صحبت های ایشان هنر و رسانه است که با اندیشه‌های اسلامی سازگار است.
نام شما

آدرس ايميل شما

راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
1