تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۵
کد مطلب : ۴۵۱۰۶۴
خبر خوب مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان:

اجرای 370 کیلومتر فیبر نوری در مناطق محروم استان کهگیلویه و بویراحمد

۰
اجرای 370 کیلومتر فیبر نوری در مناطق محروم استان کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان از تصویب اعتبار هزارمیلیارد ریالی برای توسعه شبکه زیرساخت ارتباطات استان از محل اعتبارات ملی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد.
به گزارش کبنا، سیدمحمودرادمنش گفت: این اعتبار برای اجرای 370 کیلومتر فیبر نوری در سطح استان جذب شده است.
رئیس شورای راهبری ارتباطات وفناوری اطلاعات استان با اشاره به لزوم تقویت زیرساخت های ارتباطی استان افزود: برای تکمیل شبکه انتقال بین شهرهای استان و مناطفق روستایی نیاز به 400 کیلومتر دیگر فیبر داریم.
رادمنش از پیش بینی و طراحی مسیرهای مورد نیاز استان خبر داد و اظهار کرد: تقویت زیرساخت های ارتباطی مناطق ومختلف استان موجب کاهش ناپایداری های ارتباطی در سطح روستاها و شهرها به ویژه در مواقع بحران خواهد شد.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان افزود: ما در دوبخش توسعه ارتباطات ثابت مبتنی بر فیبر( FTTH) و توسعه ارتباطات سیار چه در شهرها و روستاها تلاش می کنیم.
این مقام مسئول، اجرای پروژه بزرگ زیرساختی 370 کیلومتر فیبر در استان را از افتخارات بزرگ وزارت ارتباطات دولت مردمی عنوان کرد و گفت: برای اجرای این پروژه قریب هزار میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی وزارت ارتباطات در نظر گرفته شده است.
رادمنش تقویت زیرساخت شبکه ارتباطی مارگون تا آجم ، پوله زیلایی تا بردپهن، لیکک بهمئی تا لنده، و لنده تا دهدشت را از اهداف این پروژه عنوان کرد و گفت: شرکت مخابرات استان اقدامات اولیه برای اجرای پروژه را آغاز کرده است.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان افزود: تلاش می کنیم ظرف چندماه آینده و با اجرای این پروژه زیرساختی و بزرگ، مردم این مناطق از ارتباط پایدار و باکیفیت تری برخوردار شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما

راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
1