تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۳۹
کد مطلب : ۴۵۱۰۰۹
استاندار کهگیلویه و بویراحمد؛

هفت هزار واحد مسکن در کهگیلویه و بویراحمد در دست اجرا است

۰
هفت هزار واحد مسکن در کهگیلویه و بویراحمد در دست اجرا است
کبنا ؛
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه مراحل طرح نهضت ملی مسکن باید با حضور میدانی و پیگیری مستمر باشد، گفت: ما در این اقدام ملی عقب افتادگی داریم و باید تلاش کنیم تا جبران شود.
به گزارش کبنا، سیدعلی احمدزاده امروز سه‌شنبه (11 مردادماه 1401) در شورای مسکن استان گفت: برای تحقق این مهم در استان باید مدیران دستگاه های اجرایی و مسئولین مربوطه به اتفاق فرمانداران در شهرستان ها به صورت جدی پای کار بیایند و برنامه زمانبندی و اقدامات میدانی داشته باشند و متعاقب آن جلسه شورای مسکن شهرستان ها را مداوم برگزار کنند.
در این نشست که آخرین وضعیت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در مرکز استان و شهرستان ها مورد بررسی قرار گرفت، استاندار تاکید کرد: طرح نهضت ملی مسکن برای دولت سیزدهم از اولویت ویژه و بسیار بالایی برخوردار است و با جدیت پیگیر این مسئله می باشند.
استاندار با بیان اینکه، براساس برنامه دولت در طرح نهضت ملی مسکن چهار میلیون مسکن در مدت چهار سال باید احداث شود، گفت: از این تعداد سهم استان ۴۰ هزار مسکن است و باید سالانه ۱۰ هزار مسکن در استان ساخته شود.
احمدزاده ابراز داشت: سرجمع در استان باید ۵۲ هزار واحد مسکن ساخته شود که شامل طرح نهضت ملی مسکن، مصوبه سفر دکتر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور و بنیاد مستضعان می باشد.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: در موارد مختلف هم اکنون در استان هفت هزار واحد مسکن در دست اجرا داریم.
وی تاکید کرد: مسئله مسکن برای استان یک مسئله مهم و حیاتی بوده و باید برای مراحل مختلف طرح های نهضت ملی مسکن  برنامه زمان بندی تعریف شود تا در صورت مشکل و موانعی در مراحل اجرا به سرعت برطرف گردد.
احمدزاده با اشاره به اینکه برای خرید زمین اقدامات و توافقات لازم صورت گرفته است بیان کرد: تامین زمین در شهرهای یاسوج، باشت و سی سخت با جدیت در دستور کار باشد.
استاندار تاکید کرد: صدور پروانه ساخت در شهرداری ها به سرعت انجام گیرد و دستگاه های خدمات رسان با جدیت پای کار باشند.
در این جلسه آخرین وضعیت طرح اقدام ملی مسکن استان بررسی شد و تصمیمات لازم برای حل موانع احتمالی و تسریع در اجرای این طرح مورد بررسی قرار گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما

راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
1