تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۳۸
کد مطلب : ۴۵۱۰۰۳
کبنا گزارش می دهد؛

برگزاری مراسم جهانی شیرخوارگان حسینی در 46 نقطه استان کهگیلویه و بویراحمد

۱
برگزاری مراسم جهانی شیرخوارگان حسینی در 46 نقطه استان کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛تجمع جهانی شیرخوارگان حسینی در ۴۶ نقطه کهگیلویه و بویراحمد با مشارکت همه نهاد‌ها برگزار می‌شود.
به گزارش کبنا، نماینده مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) در استان امروز سه شنبه (11 مردادماه 1401) گفت: مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) در نظر دارد در پنج هزار شهر ایران، و ۲۵۰۰ شهر جهان شامل ۵ قاره، مراسم شیرخوارگان حسینی را با حضور بانوان، مادران و کودکان شیرخوار به یاد شش ماهه کربلا، حضرت علی اصغر (ع) برگزار کند.
مسلم بهرامی با اشاره به اینکه این مراسم معنوی جمعه ۱۴ مرداد برگزار می شود افزود: توزیع ۵ هزار لباس و سربند برای شیرخوارگان به همراه اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، مذهبی از جمله قرائت نذر نامه و مداحی از جمله برنامه های ویژه این روز است.
مدیر کل صدا و سیمای استان هم از آمادگی کامل برای پوشش برنامه‌های ماه محرم خبر داد و گفت: ۳۷ برنامه مختلف در حوزه‌های صدا، خبر، سیما و فضای مجازی ویژه ایام محرم بر روی آنتن شبکه دنا می‌رود.
امیر رئوف افزود: برنامه حماسه حسینی، به وقت روضه، گزارش روز، دریای عطش، شب‌های محرم، نوای حسینی، شیرخوارگان، تاسوعای حسینی، عاشورای حسینی و شام غریبان از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده این شبکه برای این ایام است.
وی ادامه داد: مراسم شیرخوارگان حسینی نیز با برنامه ریزی‌های انجام شده و همزمان با سراسر کشور در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد پوشش داده می‌شود.
مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان افزود: زمان و مکان این آیین‌ها در شهر‌های مختلف استان ازطریق زیر نویس تلویزیون، رادیو، و خبر به مردم اطلاع رسانی می شود.
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان هم گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد بیش از ۸۰۰ هیات فرهنگی و مذهبی فعال دارد.
حجت الاسلام سید هاشم موسوی افزود: هیات‌های مذهبی از ابتدای محرم تا اربعین حسینی برنامه‌های متنوع فرهنگی، مذهبی و قرآنی اجرا می‌کنند.
وی ادامه داد: برای هر چه باشکوه برگزار شدن آیین جهانی شیرخوارگان حسینی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد از تلاشی دریغ نمی‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
1