تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۵۸
کد مطلب : ۴۵۰۹۹۶
در سالروز اقامه نخستین نماز جمعه تهران صورت گرفت؛

دیدار نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با کارکنان اداره غله و خدمات بازرگانی / توزیع ۴۵۳ تن برنج جهت نذورات هیئت های مذهبی

۰
دیدار نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با کارکنان اداره غله و خدمات بازرگانی
کبنا ؛به مناسبت ۵ مرداد سالروز اقامه نخستین نماز جمعه تهران، مدیرکل، معاونین و جمعی از کارکنان اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان کهگیلویه و بویراحمد با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج دیدار کردند.
به گزارش کبنا نیوز، حضرت آیت الله سید نصیر حسینی در این دیدار ضمن تشکر از حضور مجموعه غله و خدمات بازرگانی استان در دفتر امام جمعه از نقش مهم این اداره کل در تامین و توزیع کالاهای اساسی تقدیر و تشکر کرد.
وی تامین و توزیع به موقع کالاهای اساسی در میان مردم را در مدیریت مشکلات معیشتی مردم موثر دانست و اضافه کرد: علاوه بر تاثیر این کار در مسائل معیشتی چنین طرحی تاثیرات فرهنگی نیز در پی دارد.

نماینده ولی فقیه در استان یادآور شد: نظم و استمرار در امر تامین و توزیع کالاهای اساسی یک ضرورت است و با مدیریت خوبی که در مجموعه غله و خدمات بازرگانی وجود دارد و باید از این مدیریت و تلاش های مدیرکل اداره غله و همکارانشان تقدیر شود موضوع خدمات رسانی در امر کالاهای اساسی باید مستمر باشد.
در این دیدار مدیرکل غله و خدمات بازرگانی ضمن تبریک ۵ مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه تهران، گزارشی از فعالیت های اداره غله و خدمات بازرگانی در استان ارایه کرد.
ابوالحسن صداقت کیش با اشاره به خرید تضمینی مازاد محصولات کشاورزان استان گفت: در سال ۱۴۰۱، در حوزه خرید گندم ۳۱ هزارتن گندم و ۱۲۰۰ تن کلزا از کشاورزان استان خریداری شد که بیش از ۹۵ درصد از مطالباتشان پرداخت شده است‌.
وی از آمادگی اداره غله و خدمات بازرگانی در آستانه ماه محرم خبر داد و بیان داشت: برای ماه محرم و نذورات در این ماه حدود ۴۵۳ تن برنج و ۲۶۶ تن شکر به قیمت دولتی جهت نذورات در میان هیئت های عزاداری توزیع خواهد شده است و در ادامه نیز آماده همکاری و تامین نیازهای استان در این حوزه هستیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
1