کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد؛

عدم تعامل و تخلیه زباله جلوی اداره کل تأمین اجتماعی توسط شهرداری یاسوج/ مدیرکل تأمین اجتماعی: تخلیه زباله به هر دلیلی ناپسند است

11 مرداد 1401 ساعت 8:51

صبح امروز کارگران شهرداری یاسوج انباشتی از زباله را جلوی اداره کل تأمین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد خالی کردند که موجبات ناراحتی ارباب رجوع و کارمندان این اداره را ایجاد کرده است.


صبح امروز کارگران شهرداری یاسوج انباشتی از زباله را جلوی اداره کل تأمین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد خالی کردند که موجبات ناراحتی ارباب رجوع و کارمندان این اداره را ایجاد کرده است.
به گزارش کبنا، به گفته مدیرکل تأمین اجتماعی، این کار به دلیل مطالبه‌ای بوده که شهرداری از تأمین اجتماعی دارد.
مدیرکل تأمین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تخلیه زباله جلوی این اداره به هر دلیلی ناپسند است و سلامت شهروندان و ارباب رجوع را به خطر میاندازد.
چراغ سحر افزود: شهرداری از ما مطالبه دارد و ما نیز از شهرداری مطالبه داریم.
وی ادامه داد: مشکل پرداخت مطالبات به دوره مدیران پیشین تأمین اجتماعی مربوط می‌شود و باید پیگیری شود.
مدیرکل تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در خصوص مشکلاتی که بین شهرداری و تأمین اجتماعی وجود دارد اضافه کرد: شهرداری ۲۳ میلیارد تومان به تأمین اجتماعی و تأمین اجتماعی ۶ میلیارد تومان عوارض به شهرداری بدهکار است.
چراغ سحر با بیان اینکه بدهی شهرداری مربوط به آرامستان‌ها، فضای سبز و پیمانکاران است و بدهی تأمین اجتماعی مربوط به عوارض شهری است گفت: شهرداری مدعی است این مطالبات ارتباطی به شهرداری ندارد در صورتی که آرامستان‌ها و فضای سبز زیر نظر شهرداری‌ها هستند.
وی ادامه داد: پس از صدور رای مبنی بر بسته شدن حساب شهرداری به دلیل پرداخت نکردن بدهی شهرداری، با توافقی که شب گذشته با مدیرکل امور شهری استانداری انجام شد و با توجه به بحران اخیر، از این کار صرفه نظر شد.
چراغ سحر از مسئولان شهرداری خواست با تعامل و ارائه راهکار صحیح مشکلات این دو حوزه رفع شود.
چنین رفتار‌هایی از سوی دو دستگاه دولتی، علاوه بر ناپسند بودن، نشان از عدم تعامل این دو دستگاه دارد، وقتی دستگاهی بجای گفت و گو رفتاری غیراخلاقی و ستیزه جویانه از خود نشان می‌دهد، قطعاً مدیریت در این دستگاه دچار ضعف است.


کد مطلب: 450991

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/450991/عدم-تعامل-تخلیه-زباله-جلوی-اداره-کل-تأمین-اجتماعی-توسط-شهرداری-یاسوج-مدیرکل-دلیلی-ناپسند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1