کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد؛

آماده باش قرارگاه امدادی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در یاسوج / تخلیه آب منازل انجام می گیرد

10 مرداد 1401 ساعت 23:18

قرارگاه امدادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد برای خدمات رسانی به سیل زدگان یاسوج در حال آماده باش است.


قرارگاه امدادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد برای خدمات‌رسانی به سیل زدگان یاسوج در حال آماده باش است.
به گزارش کبنا از یاسوج، شایان نادری مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد شامگاه دوشنبه (۱۰ مردادماه ۱۴۰۱) اظهار داشت: با توجه به سیل ناگهانی و آبگرفتگی خیابان‌ها و برخی از منازل در شهر یاسوج، امکانات این ستاد، برای خدمات‌رسانی در حال آماده باش است.
نادری ادامه داد: هر منزل یا اداره‌ای نیاز به تخلیه آب داشته باشد، این آمادگی وجود دارد که پمپ‌های تخلیه آب، حضور پیدا کنند و تخلیه آب انجام گیرد.
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هر جا که مردم برای استقرار اضطراری نیاز به نایلون داشته باشند، نایلون برای چادر‌ها توزیع می‌شود.
وی در پایان افزود: تمام امکانات برای خدمات‌رسانی آماده است و هر جا که نیاز باشد نیرو‌ها در آن مکان برای کمک به مردم حضور پیدا خواهند کرد.


کد مطلب: 450987

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/450987/آماده-باش-قرارگاه-امدادی-ستاد-اجرایی-فرمان-امام-ره-یاسوج-تخلیه-آب-منازل-انجام-می-گیرد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1