تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۴۴
کد مطلب : ۴۵۰۹۷۹
رییس دانشگاه خبر داد:

دمیدن روحی تازه در کالبد سیستم بهداشت و درمان استان / پرداخت ۲۰۰ میلیارد بدهی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

۲
۱
دمیدن روحی تازه در کالبد سیستم بهداشت و درمان استان / پرداخت ۲۰۰ میلیارد بدهی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج
کبنا ؛
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در زمان پذیرش ریاست، دانشگاه ۴۰۰ میلیارد تومان بدهی داشت، از پرداخت قریب به ۲۰۰ میلیارد تومان بدهی دانشگاه در مدت مسئولیت خویش خبر داد.
به گزارش کبنا، غلام نژاد خاطرنشان کرد: با رایزنی‌های صورت گرفته و پیگیری‌های وسیع در وزارت بهداشت و سازمان برنامه و بودجه کشور، منابع مالی خوبی جهت پرداخت مطالبات پزشکان و کادر درمانی و نیز پرداخت مطالبات شرکتهای دارویی طلبکار از بیمارستانها تخصیص یافته که بخشی از آن به بیمارستانها و مراکز بهداشتی و درمانی پرداخت و بخشی دیگر نیز به زودی پرداخت خواهد شد.
وی پرداخت مطالبات شرکتهای دارویی به بیمارستانها را در راستای اجرای طرح دارویاری، یک جراحی بزرگ اقتصاد دارویی دانست و آن را برای بازآرایی شرکت‌های داروسازی داخلی و افزایش توان تولید داخلی بسیار مؤثر دانست.
رییس دانشگاه علوم پزشکی، تخصیص قریب به دویست میلیارد تومانی وزارت بهداشت به دانشگاه را برای پرداخت بخشی از مطالبات کادر زحمتکش بهداشت و درمان و نیز بدهی دارویی بیمارستانها، دمیدن روحی تازه در کالبد سیستم بهداشت و درمان استان و پشتوانه و دلگرمی برای کادر بهداشت و درمان در میانه موج هفتم کرونا دانست.
غلام نژاد افزود: با توجه به فرسوده بودن زیر ساختهای بهداشتی و درمانی، کمبود امکانات و تجهیزات تشخیصی و درمانی و فضاهای فیزیکی درسطح استان، بخصوص اقشار کمتر برخوردار، ازهمه مسئولان، نهادها، خیرین و سازمانهای مردم نهاد برای توسعه سیستم سلامت استان طلب یاری کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اگر قانون را در عزل و نصب معاونینش و مدیرانش رعایت کرد اونوقت بیاد حرف از پیشرفت دانشکاه بزنه.
هنوز نتونسته اونهایی که مهمانسرای دانشگاه را کاخ شخصی کردن بیرونشون کنه تا چه برسه به پرداخت غرامت ازشون گرفتن. زورش به بی قانونی ها نمیرسه چطور میخواد حافظ سلامت مردم باشه.
Iran, Islamic Republic of
چ فایده پوله داری ایدی و هم مدیرل رئیس قبلی اگ بلد بودن مدیریت کنن خو بدهی نبی وقتی مدیریت نکردنه سیچه ده هاذا نیگرشو نونم حکم ریاست هم اهسیته اینو مخالف دولت هم بینه پ ده باید چ وابو تا چهارتا رئیس بیمارستان و مترونه عوض کنیت
غیره ده هم بیا کمک
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
1