کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آمریکا؛

تصاویر آخرالزمانی از کالیفرنیا؛ همه چیز در حال سوختن است

10 مرداد 1401 ساعت 15:40

ایالت کالیفرنیا در حال مبارزه با آتش‌سوزی‌های بزرگ جنگلی است، زیرا هوای گرم، تند و بادی همچنان عملیات نجات را سخت‌تر می‌کند.


ایالت کالیفرنیا در حال مبارزه با آتش‌سوزی‌های بزرگ جنگلی است، زیرا هوای گرم، تند و بادی همچنان عملیات نجات را سخت‌تر می‌کند.
به گزارش کبنا به نقل از همشهری آنلاین، تغییرات اقلیمی همچنان محیط زیست را قربانی می‌کند و بیش از ۵۱ هزار هکتار زمین در حال حاضر در ایالت کالیفرنیا سوخته است.
اگر جهان فکری به حال شرایط کنونی نکند، محیط زیست‌مان خیلی زودتر از آن چیزی که تصورش می‌شود، از بین خواهد رفت. در این میان حذف کربن از ضروریات به‌حساب می‌آید و نیاز است که فناوری به سمت زدودن این آلودگی از محیط زیست باشد.

آتش‌سوزی جنگلی مک‌کینی در جنگل ملی کلامات کالیفرنیا که از روز جمعه آغاز شد، گرفتاری‌های فراوانی را بر سر راه عملیات‌های نجات ایجاد کرده است.

به بیش از ۲ هزار نفر گفته شده است که خانه‌های خود را تخلیه کرده و دام‌های خود را از منطقه آتش‌گرفته دور کنند.
درختان در امتداد بزرگراه کالیفرنیا ۹۶ در جنگل ملی کلامات بی‌وقفه می سوزند. پوشش گیاهی منطقه مستقیما توسط آتش‌سوزی مک‌کینی نابود شده است.

این آتش‌سوزی تنها ۲ روز پس از فوران در منطقه‌ای خالی از سکنه در شهرستان سیسکیو به وسعت بیش از ۲۰۷ کیلومتر مربع به شدت شعله‌ور شده است.



 


کد مطلب: 450971

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/450971/تصاویر-آخرالزمانی-کالیفرنیا-همه-چیز-حال-سوختن

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1