کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نماینده مجلس؛

گزینه‌ احتمالی رئیسی برای وزارت کار مشخص شد

10 مرداد 1401 ساعت 15:34

یک نماینده مجلس از احتمال معرفی زاهدی وفا به مجلس به عنوان گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد.


یک نماینده مجلس از احتمال معرفی زاهدی وفا به مجلس به عنوان گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد.
به گزارش کبنا به نقل از همشهری آنلاین، معین‌الدین سعیدی درباره معرفی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از سوی دولت و تعیین تکلیف این وزارت‌خانه گفت: بر اساس قرائنی که به ما داده شده است دولت قرار است آقای زاهدی وفا را به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مجلس معرفی کند. گفته می‌شود ایشان مدیر توانمندی است که امیدواریم این‌گونه باشد و بتواند این وزارتخانه را اداره کند.
نماینده مردم چابهار درباره تشکیل وزارت بازرگانی که مدت‌هاست بحث تشکیلش در مجلس و دولت مطرح است، بیان کرد: معتقدم وجود وزارت بازرگانی با توجه به شرایطی که امروز در کشور ایجاد شده لازم است.
وی یادآور شد: ۲ سال بود که قانون تمرکز اختیارات وزارت جهاد اجرایی نمی‌شد و برخی از این اختیارات را به وزارت صمت داه بودند امسال تیرماه این اختیارات دوباره به وزارت جهاد بازگردانده شد و باتوجه به بحث حذف ارز ترجیحی و مردمی‌سازی یارانه‌ها واقعا حجم کار در وزارت جهاد بالا رفته است بنابراین ضرروت دارد مانند بسیاری از کشورهای دیگر وزارت بازرگانی شکل بگیرد تا حوزه تنظیم بازار و نظارت بر بازار را این وزارت‌خانه اجرایی کند و من فکر می‌کنم جزو موافقان وزارت بازرگانی باشم.


کد مطلب: 450970

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/450970/گزینه-احتمالی-رئیسی-وزارت-کار-مشخص

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1