کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سرپرست امور بانوان و خانواده استانداری خبر داد؛

اجرای طرح گفتمان فاطمی در کهگیلویه و بویراحمد

9 مرداد 1401 ساعت 20:33

سرپرست امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح گفتمان فاطمی در راستای تحکیم سبک زندگی اسلامی خبر داد.


سرپرست امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد  از اجرای طرح گفتمان فاطمی در راستای تحکیم سبک زندگی اسلامی خبر داد.
به گزارش کبنا از یاسوج، عاطفه سادات مدبرنژاد امروز یکشنبه (9 مردادماه 1401) در جلسه کارگروه زن و دفاع مقدس از اجرای طرح جهانی گفتمان فاطمی در استان خبر داد و گفت: سبک زندگی غربی مشکلات زیادی را در جامعه ایجاد کرده لذا جهت حفظ و تحکیم  هویت اسلامی ایرانی،
آگاهی بخشی و تقویت سبک زندگی اسلامی و دستاوردهای آن اجرای طرح گفتمان فاطمی الزامی است.
سرپرست امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد به گفتمان جهانی فاطمی اشاره و عنوان کرد:  سبک زندگی حضرت فاطمه(س) و الگو قرار دادن خصوصیات علمی و  رفتاری این بانوی بزرگوار به عنوان سبک زندگی اسلامی بهترین نسخه است.
وی به بیانات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب و سبک زندگی اسلامی اشاره و عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب در گام دوم انقلاب مطرح کردند که سبک زندگی غربی مشکلات زیادی را ایجاد کرده است و در این زمینه باید کاری صورت گیرد.
وی عنوان کرد: به همین منظور طرح گفتمان جهانی فاطمی در دستور کار قرار گرفت و اجرا خواهد شد.

در ادامه سرهنگ امیرعباس آسمند در خصوص اجرای طرح گفتمان فاطمی افزود: تاکنون طرح‌های متفاوتی برای ترویج سبک زندگی اسلامی اجرا شده است، اما این طرح تفاوتی با طرح‌های گذشته دارد و برای اجرای طرح گفتمان‌ فاطمی باید به دنبال تولید محتوا و شبکه‌سازی برای اجرای موفق طرح حتی در دورترین نقطه استان باشیم.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: خلأ‌های فرهنگی و هویتی زیادی از سوی دشمنان ما ایجاد شده که امیدواریم با تأسی از راه و روش و سیره حضرت فاطمه زهرا (س) و حضرت زینب (س) و با افزایش بصیرت، دانش و انتقال سیره این دو الگوی ارزشمند بتوانیم جامعه را ترمیم کنیم و در راستای مقابله با آسیب‌های اجتماعی گام برداریم.


کد مطلب: 450938

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/450938/اجرای-طرح-گفتمان-فاطمی-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1