کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد؛

برگزاری جلسه آموزشی سامانه منتاک با حضور دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد

29 تير 1401 ساعت 16:36

با هدف درج اطلاعات مربوط به پروژه‌های عمرانی، جلسه آموزشی با دستگاه‌های اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.


با هدف درج اطلاعات مربوط به پروژه‌های عمرانی، جلسه آموزشی با دستگاه‌های اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا، مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد امروز چهارشنبه (29 تیرماه 1401) در جلسه آموزشی با دستگاه‌های اجرایی گفت: سامانه مدیریت و نظارت بر توسعه استان‌های کشور معروف به «منتاک» جهت ثبت، ارزیابی و نظارت بر فعالیت‌های عمرانی دستگاه‌های اجرایی کشور توسط معاونت عمرانی وزارت کشور از سال ۹۸ شروع به فعالیت کرد.

عیسی شهامت عنوان کرد: هدف از راه‌اندازی سامانه، درجه تمام اطلاعات مربوط به پروژه‌های عمرانی کشور اعم از هدف پروژه، اعتبار، پیشرفت فیزیکی، پیشرفت ریالی، سیستم نظارت کیفی پروژه و چالش‌های پروژه است.
مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی مکلف هستند تمام اطلاعات را در سامانه درج و کاربر اصلی استان که دفتر فنی استانداری است در صورت صحت اطلاعات آنها را تایید و در سامانه نهایی کند.
وی عنوان کرد: خروجی این سامانه جهت گزارش‌گیری، تجزیه و تحلیل و نظارت دقیق بر پروژه‌ها استفاده می‌شود.
شهامت کاهش هزینه‌های مکاتبه، رصد پروژه‌ها و کنترل جدول زمانبندی اجرای پروژه‌ها و احصاء مشکلات و حل آنها را از مزایای راه‌اندازی این سامانه دانست و خاطرنشان کرد: تخصیص و توزیع بودجه بر اساس عملکرد واقعی دستگاه‌ها و سیستم تشویق و تنبیه ادارات بر اساس داده‌های واقعی از دیگر مزایای این سامانه است.


کد مطلب: 450568

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/450568/برگزاری-جلسه-آموزشی-سامانه-منتاک-حضور-دستگاه-های-اجرایی-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1