تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۹ تير ۱۴۰۱ ساعت ۰۱:۳۴
کد مطلب : ۴۵۰۵۴۰

بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اردوی جهادی درمانی قرارگاه اکفیل کمیته امداد

۰
بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اردوی جهادی درمانی قرارگاه اکفیل کمیته امداد
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اردوی جهادی، درمانی، فرهنگی قرارگاه جهادی اکفیل که با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) برپا شده بازدید کرد.
به گزارش کبنا، سید علی احمدزاده در بازدید از اردوگاه جهادی، درمانی و  فرهنگی قرارگاه جهادی اکفیل که به مناسبت دهه ولایت و با همکاری کمیته امداد حضرت امام در مرکز کهگیلویه و بویراحمد برپا شده گفت: این تیم جهادی ۲۰۰ نفره متشکل از  پزشک، پزشک متخصص، پرستار و سایر کادر درمانی است که در امور دندانپزشکی به مردم خدمات ارائه می‌دهند.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تجهیزاتی که این تیم دندانپزشکی استفاده می‌کنند همه تولید داخل است و بهترین مواد دندانپزشکی برای ارائه خدمات به مردم استفاده می‌شود.

وی عنوان کرد: شاهدیم که تیم پزشکی با دلسوزی، عشق و علاقه به مردم خدمت می کنند و خدا را به خاطر داشتن چنین جوانانی شاکریم.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه گروه جهادی اکفیل به مدت پنج روز میهمان مردم در مرکز کهگیلویه و بویراحمد هستند عنوان کرد: این کار جهادی بی‌منت برای همه مردم است و شاهدیم استقبال خوبی توسط مردم صورت گرفته است.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پایان ضمن قدردانی از عبدالملکی مدیر این تیم جهادی از آقای بختیاری رئیس کمیته امداد حضرت امام(ره) کشور و  مبشری رئیس کمیته امداد استان به خاطر برگزاری این اردوی جهادی خداپسندانه قدردانی کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
1