تاریخ انتشار
جمعه ۲۴ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۴۴
کد مطلب : ۴۵۰۳۵۹
خاموشی دور از انتظار نخواهد بود؛

مصرف بی‌رویه برق در کهگیلویه و بویراحمد / لزوم توجه مشترکین به ساعت پیک مصرف

۱
۰
مصرف بی‌رویه برق در کهگیلویه و بویراحمد / لزوم توجه مشترکین به ساعت پیک مصرف
کبنا ؛صرفه جویی در ساعات اوج مصرف برق مثل خاموش کردن لامپ های اضافی، لباسشویی، اتو و موکول کردن برنامه ها به ساعات دیگر، کمک شایانی به بهینه سازی و کاهش مصرف برق می کند.
به گزارش کبنا، مدیرعامل شرکت توزیع برق کهگیلویه و بویراحمد ساعت پیک مصرف برق در استان را از ساعت ۱۳ تا ۱۸ و ۲۰ تا ۲۳ شب عنوان کرد و گفت: می‌طلبد مُشترکین برق در چنین ساعاتی نسبت به خاموش کردن وسایل برقی پُرمصرف خود اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان با اشاره به اینکه در چند روز گذشته مصرف برق در کهگیلویه و بویراحمد بالغ بر ۴۹۰ مگاوات بوده، گفت: از ابتدای خردادماه تاکنون این بیشترین میزان مصرف در استان بوده است.
جمال معتمدی زاده سهم بار تعیین شده برای استان را توسط وزارت، ۴۲۵ مگاوات ارزیابی و تاکید کرد: با افزایش مصرف، خاموشی‌های با برنامه برای مشترکین خانگی دور از انتظارات نیست.
وی ادامه داد: با وجود اینکه نیاز به کاهش بار در سطح کهگیلویه و بویراحمد ملموس است، اما در چند روز گذشته متاسفانه مصرف بی‌رویه انرژی برق به وضوح مشاهده شد.
معتمدی زاده با بیان اینکه باید از انرژی برق به حد نیاز خود مصرف کنیم تا همواره از برق مطمئن و پایدار برخوردار باشیم، اضافه کرد: برنامه‌ای برای خاموشی برق خانگی در استان نداریم، اما اگر روند اینگونه پیش رود، خاموش‌های با برنامه دور از انتظار نیست.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برنامه‌های متعددی برای مدیریت مصرف برق مشترکین اتخاذ شده، اما مهم‌ترین عامل تحقق در اجرای این برنامه ها، مشارکت مردم در مصرف است.
معتمدی ساعت پیک مصرف برق در استان را از ساعت ۱۳ تا ۱۸ و ۲۰ تا ۲۳ شب عنوان کرد و گفت: برای گذر از پیک در سه حوزه مشترکان خانگی، صنعت و کشاورزی مشوق‌های خوبی اعمال شده که می‌طلبد مُشترکین برق در چنین ساعاتی نسبت به خاموش کردن وسایل برقی پُرمصرف خود اقدام کنند.
وی در خصوص قطعی برق در برخی از مناطق شهر یاسوج و شهرستان‌های گرمسیری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: قطعی برق ناشی از کمبود تولید نداریم و برخی از خاموشی‌ها به دلیل تعمیرات و حوادث است.
نام شما

آدرس ايميل شما

گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
خودتان بهتر از هر کسی میدانید که در گچساران چه خبر است و چه گلایه هاو شکایاتی که روزانه توسط مردم بدبخت نسبت به اوضاع و احوال بوجود آمده صورت می‌گیرد.
شاید از نظر قانونی مسولیتی در خصوص انتصابتان نداشته باشید
اما فردای قیامت باید جوابگوی این مردم و وضعیتی باشید که هم خودتان و هم جریان سیاسی مدتهاست به اشتباه بودن ش پی برده اید.
بهترین وضعیت برق گچساران در دوران مدیریت خودتان در گچساران رقم خورد
پس لطف کنید با همان درایت، شهر خودتان را از این
وضعیت موجود نجات دهید
تا کمافی السابق مردم این شهر به خوبی از شما یاد کنند
سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: انکار وضع بدی که به نام زندگی بر مردم تحمیل می‌شود نارضایتی را از بین ...
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
1