تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۳ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۵۲
کد مطلب : ۴۵۰۳۱۵
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد

پاسخگویی به بیش از 470 متقاضی در میز خدمت حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد

۰
پاسخگویی به بیش از 470 متقاضی در میز خدمت حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات
کبنا ؛به منظور بررسی درخواست های مردمی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، میز ارتباطات مردمی این مجموعه در مصلای شهر یاسوج همزمان با نمازجمعه این شهر برگزار شد.
به گزارش کبنا، سیدمحمودرادمنش مدیرکل ارتباطات این استان با اشاره به جایگاه والای مردم در دولت سیزدهم گفت: مدیر دولت سیزدهم در واقع باید خدمتگزار مردم باشد.
این مقام مسئول رجوع مردم و برآوردن نیازمندی های ایشان را نعمت عنوان کرد وافزود: یکی از مهمترین شاخصه های مدیران گام دوم باید اعتقاد و باور به این مبنا باشد.
رادمنش حرکت وزارت ارتباطات دولت سیزدهم را در خدمت رسانی بی منت به مردم استان ستودنی عنوان کرد و گفت: تلاش خدمتگزاران مردم در مجموعه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، افزایش سطح رفاه و آسایش مردم شریف استان و کشور است.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان افزود: بیش از 470 مورد پاسخگویی مردمی بصورت چهره به چهره در بازدیدهای منطقه ای و اداری، تلفنی و مکاتبه‌ای در یکماهه اخیر به مردم شریف استان در حوزه های مختلف مربوطه انجام پذیرفته است.
رادمنش حذف فاصله بین مدیر ومردم در مجموعه ارتباطات و فناوری اطلاعات را از مهمترین سیاست های این مجموعه عنوان کرد و گفت: مدیران در حقیقت خدمتگزارانی هستند که از جانب مردم منصوب شده اند.
نام شما

آدرس ايميل شما

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: انکار وضع بدی که به نام زندگی بر مردم تحمیل می‌شود نارضایتی را از بین ...
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
1