تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۰ تير ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۲۲
کد مطلب : ۴۵۰۲۰۲
مدیرکل صداوسیمای مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

افتخار آفرینی صداوسیمای کهگیلویه و بویراحمد در کشور / کسب رتبه اول معاونت صدای استان در بین مراکز استان‌ها

۱
۱
افتخار آفرینی صداوسیمای کهگیلویه و بویراحمد در کشور / کسب رتبه اول معاونت صدای استان در بین مراکز استان‌ها
کبنا ؛
مدیرکل صداوسیمای مرکز استان از افتخار آفرینی صدای مرکز کهگیلویه و بویراحمد در ارزیابی عملکرد رادیوهای استانی در سال 1400 خبر داد.
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی صداوسیمای مرکز استان، امیر رئوف با بیان اینکه ارزیابی صدای مراکز براساس آیین نامه رتبه بندی صدای استانها در 14 شاخص اصلی و همچنین راهبری میزان مخاطب مورد ارزیابی قرار گرفت، گفت: در ارزیابی سال 1400، معاونت صدای مرکز استان با احتساب امتیاز 94.07 رتبه اول کشوری را کسب کرد.
وی با بیان اینکه رتبه صدای استان کهگیلویه و بویراحمد براساس ارزیابی ها در سال 97،  سیزدهم و در سال 98 به یازدهم و در سال 99 به رتبه پنجم ارتقا پیدا کرد، افزود: الحمدالله با برنامه ریزی و حمایت هایی که از نیروهای جوان مرکز صورت گرفت، رادیو دنا موفق شد در سال 1400، رتبه یکم در صدای مراکز استانها را کسب کند.
مدیرکل صداوسیمای مرکز کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه براساس آخرین نظرسنجی مرکز تحقیقات سازمان، رادیو دنا به میزان  35.7 درصد و با میزان رضایتمندی 96.5 درصد یکی از رادیو های پرشنونده در سطح کشورمحسوب می‌شود، بیان کرد: این افتخار برای استان، با تلاش همگانی مجموعه همکاران ما در حوزه صدا، برنامه ریزی، تغییر در فرم، ساختار و محتوای برنامه میسر شد.
وی با بیان اینکه فرم و ساختار رادیو دنا با یک تغییر رویکرد اساسی روبرو شده است، ادامه داد: با بازنگری که در کنداکتور رادیو دنا صورت گرفت، تمام مخاطبین در گروه‌های سنی مختلف را پوشش می دهد، لذا برخی از برنامه‌ها که مخاطب انتظار داشت افزایش پیدا کرد و در جدول پخش رادیو قرار گرفت که پیگیری مطالبات مردمی با هدف تحقق عدالت گستری از مهمترین برنامه های رادیو دنا در سال 1400 بود.
رئوف تولید مستند رادیویی فاخر سه قسمتی "جمهور"با موضوع انتخابات ریاست جمهوری، برنامه "شما بپرسید" با موضوع کرونا و رتبه برتر گزارشگر برتر مراکز در برنامه "آیش" را از دیگر اقدامات صدای استان کهگیلویه و بویراحمد در سال 1400عنوان کرد و گفت: تعدادی مستند مسابقه، میزگرد و برنامه های ترکیبی با ساختار جدید در کنداکتور پخش قرار گرفته و به زودی بر روی آنتن دنا می رود. 
وی با بیان اینکه در حوزه تولیدات، ساختارهای ترکیبی و گفت و گو محور سعی شده متناسب با میل و نیاز و ذائقه‌ای که مخاطب دارد و از فرم‌هایی که با آداب و رسوم و فرهنگ مردم سنخیت داشته باشد تغییراتی را در شکل برنامه‌ها ایجاد کنیم، افزود: برای اولین بار در صدای استان این اتفاق به وقوع پیوست و برنامه‌های ترکیبی‌ با حضورمردم برگزار شد.
مدیرکل صداوسیمای مرکز استان اضافه کرد: اگر مدیران سازمان‌ها اهمیت این موضوع را احساس کنند اعلام آمادگی می‌کنیم که متناسب با سفارش‌هایی که توسط حوزه‌های مختلف ارائه می‌شود بتوانیم مستندهای رادیویی بیشتری را تولید کنیم لذا اعتقاد داریم استان کهگیلویه و بویراحمد مهد مستندسازی در کشور است.
لازم به ذکر است ارزیابی شبکه های استانی براساس 14 شاخص میانگین امتیاز ارزیابی برنامه ها در ستاد، کمیت و کیفیت برگزاری  جلسات ارزیابی مرکز و انطباق با آئین نامه، تعداد برنامه های موفق ارزیابی شده در ستاد، تعداد عوامل موفق برنامه ساز در ارزیابی های ستاد، ارزش گذاری برنامه های مراکز براساس منشور پنج ساله، ویژگی ها و کیفیت چینش کنداکتور پخش شبکه و تعامل با واحد طرح و برنامه، انطباق برنامه ریزی سالانه با عملکرد شبکه در حوزه (طبقه، اهداف، موضوعات و مخاطب)، کمیت و کیفیت برگزاری جلسات طرح و برنامه مراکز و انطباق با آئین نامه، تولید سفارشی و پیشنهادی، حضور در جشنواره و میزبانی جشنواره، اجرای مشترک با شبکه های سراسری و استانی، پیوست فضای مجازی برنامه های برند، رادیو نما و شاخص راهبری میزان شنونده انجام می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
دقيقا از كجا رتبه اورده؟؟😂
سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: انکار وضع بدی که به نام زندگی بر مردم تحمیل می‌شود نارضایتی را از بین ...
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
1