کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

خروج از جریان ندای وحدت

20 تير 1401 ساعت 20:19

بعد از اعلام وجود جریان ندای وحدت، ریزش‌ها کلید خورد و تعدادی از دوران سخت روشنفکر از او جدا شدند و مسیر خود را تغییر دادند.


بعد از اعلام وجود جریان ندای وحدت، ریزش‌ها کلید خورد و تعدادی از دوران سخت روشنفکر از او جدا شدند و مسیر خود را تغییر دادند.
به گزارش کبنا، پس از رقابت‌های مجلس در سال 1398، جریان ندای وحدت متولد شد. اما به نظر می‌رسد ریزش‌ها در این جریان از همان ابتدا کلید خورده بود. برخی از افرادی که از این جریان خارج شده‌اند، عملکرد روشنفکر را دلیل خروج خود عنوان کرده‌اند. هم اکنون نیز یکی از کنشگران اجتماعی و رسانه‌ای با ارسال یادداشتی به این پایگاه خبری، از خروج خود از جریان ندای وحدت خبر داد. گفتنی است در سه سال اخیر برخی از حامیان روشنفکر با ابراز نارضایتی از عملکرد او، از این جریان خارج شده و به حمایت از رقبای روشنفکر روی آورده‌اند.
به گزارش کبنا، یکی از کسانی که از تشکیلات سیاسی «روشنفکر» بیرون رفته اینگونه نوشته است.
مردم بویراحمد و احد دیگر نیازی به پخش دی بلال‌ها ندارند...
مردم فهیم و آگاه ایل بزرگ بویراحمد قطعاً عملکرد آقای روشنفکر را با جناب حجه السلام حاج آقا موحد و دکتر سیدناصر حسینی تطبیق خواهند داد.
مردم ایل بزرگ بویراحمد و احد دیگر باید دی بلال‌های گروه آقای روشنفکر را کنار بذارند و به فکر فرزندانشان باشند که بخاطر همین دی بلال‌ها بیکار شده‌اند.
چرا شما اینطور متفاوتید؟ منظور چند خصوصیت بارز دوگانه زیستید. درون و بیرون دارید؟ یعنی این نوع خصلت در یک مرحله تاریخی با چه شرایطی و چطور به شما نهادینه شده است؟ و هر روز به تکامل آن نزدیکتر  خواهید شد. یعنی تضاد در رفتار و افکار این مجموعه به طور فاحش نمایان شده است. به طور مثال همه در بحث آزادی و قانونمندی در مرحله ایده‌پردازی هستید و در موقع رسیدن به مرحله اجرا دقیقاً برعکس آن عمل می‌کنید. برادر فکر نمی‌کنید دوران پمپاژ افکار آنارشیستی تمام شده است؟
واقعا در هزاره سوم دنبال چه هستید؟ قوم‌گرایی محکوم است. کسانی که این ایام بر طبل قوم‌گرایی می‌کوبیدند بدانند که ایل بزرگ بویراحمد دارای ظرفیت‌های بزرگ روشنفکران ریش سفیدان و نیروهایی در سطح ملی هستند، اجازه نمی‌دهند سابقه درخشان خود به راحتی تحت تاثیر خیالات احساسی و بچگانه قرارگیرد.
همه به هوش باشیم حواشی کوچک زنگ خطری هستندکه ما باید برای جلوگیری از اقدامات بعدی سریعتر وارد عمل شویم.
آیا مردم شریف ایل بزرگ بویراحمد شایسته‌ای برای کرسی‌های مدیریتی نداشتند؟ بنشینید و بگویید ما چقدر به مردم خدمت کردیم. ولی انصافا آنقدر به اطرافیانتان و قوم‌گرایی نزدیک تان خدمت کردید به همان اندازه از مردم و فکر مردم دور بودید.

ریاکاری نتایجش برای مردم محسوس است. با شعار خدمت به مردم کسی مزه رفاه را نچشیده است. وای بر مدعیان شیعه علی (ع) که خود از هزارتوی ثروت و قدرت شعار خدمت سر می‌دهند و مردمش به این فلاکت نشسته‌اند.
شماها خودتان اینقدر جدی گرفته‌اید؛ آیا دیگران هم به همان اندازه جدی می‌گیرند؟ شما هنوز تو دو سال ناکارآمد سوزنتان گیر کرده، یکی نیست سوال کند از آقای روشنفکر تو دو سال  شما عهده دار این وظیفه خطیر شده‌اید  چکار کردید از خون شهدا و جانبازان دفاع کردید؟ چیزی هم برای  پیشبرد گفتمان خودتان داشتید؟
طوری ژست فاتحانه گرفته‌اند که گویی دنیا  در مسیر اهداف  این مجموعه سیر می‌کند. وفاداری به اصول و آرمان‌های انقلاب و بیعت مجدد با شهداء، "در عمل" کاری پسندیده است: اما اشک بدرقه مادران شهداء خشک نشده است، هشدارهایی قبلا از طرف اهل قلم، جوانان انقلابی و فعالین اجتماعی  وسیاسی و دلسوزان حوزه بویراحمد، دنا و مارگون مبنی بر(نماینده محترم اعلام شد مراقب باشند با انتصاب‌های فامیلی (سببی و نسبی) تاکید می‌شود که این مجموعه برای یک گروه مشخص از فامیل‌های سببی تیشه به ریشه یک ایل می‌زنند و انتظاری جز آنچه که برای پیشنیان رقم خورد بر این مجموعه خیلی زودتر اتفاق خواهد افتاد.
 


کد مطلب: 450198

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/450198/خروج-جریان-ندای-وحدت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1