کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تشریح کرد؛

آخرین وضعیت کرونایی ۴۵ روز گذشته استان کهگیلویه و بویراحمد / چرام در وضعیت زرد کرونا قرار گرفت

13 تير 1401 ساعت 17:09

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج آخرین وضعیت کرونایی استان کهگیلویه و بویراحمد را طی ۴۵ روز اخیر تشریح کرد.


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج آخرین وضعیت کرونایی استان کهگیلویه و بویراحمد را طی ۴۵ روز اخیر تشریح کرد.
به گزارش کبنا، محمد غلام نژاد امروز دوشنبه (13 تیرماه 1401) گفت: بر اساس آخرین آمار که تا دیروز یکشنبه ۱۲ تیرماه ۱۴۰۱ منتشر شده طی ۴۵ روز گذشته در استان کهگیلویه و بویراحمد تنها یک بیمار بر اثر کرونا جان خود را از دست داده است.
وی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته در استان کهگیلویه و بویراحمد فوت ناشی از کرونا نداشتیم، افزود: اما از ۱۵ تست پی سی آر و رپید یک مورد مثبت بوده است.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: هم اکنون ۲۸  بیمار در بیمارستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد بستری هستند که یک نفر مبتلای قطعی و در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

غلام نژاد با اشاره به اینکه شمار قربانیان این بیماری در کهگیلویه و بویراحمد همچنان یک هزار و ۱۳۲ نفر است، اظهارکرد: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد ۹۶هزار و ۷۰۳ نفر بهبود یافته گزارش شده است.
وی با اشاره به اینکه از ۲۷ نمونه پی سی آر و رپید تست دریافت شده از آزمایشگاه‌های استان طی ۲۴ ساعت گذشته موارد مثبتی گزارش نشده است، تصریح کرد: خوشبختانه از هفته گذشته تاکنون هیچ بیمار کرونایی شناسایی نشده است.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در پایان با اشاره به آخرین وضعیت رنگ بندی کرونا در استان بیان کرد: از مجموع ۹ شهرستان استان کهگیلویه و بویراحمد ۸ شهرستان در وضعیت آبی و تنها شهرستان چرام در وضعیت زرد قرار دارد  که شایسته است از همکاری و همراهی بسیار خوب مردم شریف استان و مسئولان محترم و رسانه های جمعی اعم از مکتوب ، چند رسانه ای و صداوسیما که در این اپیدمی همراه مجموعه بهداشت و درمان بودند، کمال قدردانی نماییم.


 


کد مطلب: 449887

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/449887/آخرین-وضعیت-کرونایی-۴۵-روز-گذشته-استان-کهگیلویه-بویراحمد-چرام-زرد-کرونا-قرار-گرفت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1