کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس اورژانس 115 کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

امدادرسانی اورژانس هوایی به بیماران در قله‌های دنا و سفید لنده

13 تير 1401 ساعت 11:24

رئیس اورژانس ۱۱۵ استان از امداد رسانی بالگرد اورژانس ۱۱۵ به دو بیمار در ارتفاعات کوه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.


رئیس اورژانس ۱۱۵ استان از امداد رسانی بالگرد اورژانس ۱۱۵ به دو بیمار در ارتفاعات کوه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
به گزارش کبنا، جهانبخش وحدت نژاد رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بالگرد اورژانس هوایی استان در دو ماموریت به کمک بیماران در مناطق صعب العبور کوههای دنا و کوه سفید لنده اعزام شد.
وی در خصوص جزئیات این مأموریت‌ها افزود: در پرواز اول راس ساعت ۸ و ۲۶ دقیقه امروز ۱۲تیرماه سال جاری بالگرد اورژانس ۱۱۵ به سمت قله های کوه گل منطقه بره باد اعزام شده و پس ازتحویل گرفتن بیمار از هلال احمر و اقدامات درمانی لازم برای بیمار با درد شکمی حاد، مددجو را به بیمارستان شهید جلیل یاسوج منتقل کرد.
رئیس اورژانس استان در ادامه گفت: در ماموریت دوم،بالگرد اورژانس استان در ساعت ۱۵ و ۲۸ دقیقه به منطقه دلی مهرجان از ارتفاعات کوه سفید اعزام شده و پس از اقدامات اولیه درمانی برای بیماری با سابقه مشکلات قلبی، مددجو را به بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت انتقال دادند.




 


کد مطلب: 449878

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/449878/امدادرسانی-اورژانس-هوایی-بیماران-قله-های-دنا-سفید-لنده

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1