تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۶
کد مطلب : ۴۴۹۸۷۶
سرپرست بیمارستان شهید بهشتی یاسوج:

خروج سنگ کلیه بدون انجام شکاف جراحی در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج

۲
۰
خبر خوب برای بیماران سنگ کلیه‌ای در استان کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛بیماران دچار سنگ کلیه در استان کهگیلویه و بویراحمد دیگر نیازی به ارجاع به استان های همجوار ندارند.
به گزارش کبنا سرپرست بیمارستان شهید بهشتی یاسوج اظهار داشت: وضعیت موجود بیمارستان شهید بهشتی یاسوج، قابلیت ارائه خدمات بسیار مطلوب با کیفیت بالا به مراجعین را دارد که این امر موجب افزایش رضایتمندی همشهریان می شود و نیازی به اعزام و ارجاع بیماران به سایر استان های همجوار همانند سال های گذشته وجود ندارد.
بهنام نیازی گفت: در راستای تکریم ارباب رجوع، الگوی مدیریت، پزشکان و پرسنل این بیمارستان براساس سه شعار سرعت، دقت و کیفیت خدمات به بیماران در بخش درمان صورت می گیرد.
نیازی با بیان اینکه باید فرصت خدمت به مردم را قدر بدانیم اظهارکرد: تلاش شبانه روزی برای ارائه خدمت به مردم تنها راهکار شکرگزاری این فرصت ارزشمند است.
سرپرست بیمارستان شهید بهشتی در ادامه گفت: بیمارستان شهید بهشتی از لحاظ نیروی انسانی یکی از بهترین بیمارستانهای استان  است.
نیازی افزود: با بهینه سازی منابع و مصارف میتوانیم خدمات درمانی را توسعه دهیم و ضمن صیانت از منابع ای که در اختیار داریم ، شاهد رضایتمندی بیماران و مراجعین نیز باشیم.
سرپرست بیمارستان شهید بهشتی گفت: خرید تجهیزات مربوط به عمل های pcnl  هدیه ای ارزشمند به مردم استان است و امیدوارم نتیجه این خدمات، رضایتمندی مردم را در پی داشته باشد و شاهد کاهش ارجاع بیماران به سایر استانها باشیم.
متاسفانه چند سالی است که مجموعه ی درمانی و بیمارستانی استان کهگیلویه و بویراحمد از نعمت این عمل ها محروم است و متاسفانه بدلیل عدم وجود امکانات، بسیاری از بیماران به خارج از استان ارجاع داده میشدند.
در این عمل از طریق یک برش کوچک پوستی و بدون نیاز به عمل جراحی باز سنگ های کلیه برداشت می شود.
این تجهیزات با صرف هزینه ای بالغ بر ده میلیارد ریال و از طریق منابع داخلی بیمارستان خریداری شده است.
لازم به ذکر است بیمارستان آموزشی و درمانی شهید بهشتی یاسوج با قدمتی بیش از 40 سال یکی از مرکز  آموزشی و درمانی و پژوهشی است که همواره، خدمت رسانی سر لوحه کار پرسنل مجرب و متعهد آنان است. امیدوارم با تلاش همکاران عزیز و ارجمندم توانسته باشم خدمات شایانی را به همه مردم ارائه نمایم.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
چرا می گویید که تجهیزات عمل pcnlدر استان نبود چندین سال بیمارستان شهدای گمنام تامین اجتماعی شما مراجعه بفرمایید ببینم چقدر pcnlانجام شده دراین چندسال
Iran, Islamic Republic of
قبلا هم داشت ولی خراب بود .کیفیت حرف اول را میزند وباید دستگاههای پیشرفته تری که نیاز به عمل نباشه خرید ‌دربعضی از استان ها نیاز به pcnl هم نیست واز طریق مثانه ولوله حالب سنگ ها را بیرون میکشن
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
1