کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش استان خواستار شد:

ضرورت مستقل شدن هنرستان کشاورزی آیت‌الله ملک‌حسینی یاسوج

11 تير 1401 ساعت 17:43

معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد بر محصور شدن و مستقل بودن فضای هنرستان کشاورزی یاسوج به عنوان یک نیاز اساسی تاکید کرد و گفت: نمای ظاهری هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی باید نماد کشاورزی باشد.


معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد بر محصور شدن و مستقل بودن فضای  هنرستان کشاورزی یاسوج به عنوان یک نیاز اساسی  تاکید کرد و گفت: نمای ظاهری هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی باید نماد کشاورزی باشد.
به گزارش کبنا، محمد جمالی آرند در جلسه تجلیل از بازنشستگان و مدیر این هنرستان کشاورزی آیت‌الله ملک‌حسینی یاسوج گفت: واقع شدن بسیج کشاورزی سپاه فتح استان با داشتن ارباب رجوع  زیاد در طول روز متناسب با فضای درس، تحصیل و مدرسه نیست و باید مسئولان‌ متولی به فکر جابجایی آن باشند..
جمالی افزود:مدیرکل های پیشین و جدید سازمان جهاد کشاورزی با وجود دادن قول مساعد برای جابجایی و انتقال سازمان بسیج کشاورزی از محوطه این هنرستان به مکانی دیگر را دادند اما اقدام در خور توحهی در این زمینه صورت نگرفت و بی نتیجه ماند.
وی با بیان اینکه طی سال‌های گذشته با تعامل خوب آموزش وپرورش ، مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان اقدامات ارزنده ای برای رفع مشکلات این هنرستان انجام گرفته است افزود: با وجود همه این تلاش‌ها و خدمات انجام شده، اما همچنان تا رسیدن آن به شرایط مطلوب فاصله دارد.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد، متناسب سازی فضا و محیط هنرستان کشاورزی با رشته های کشاورزی را ضروری دانست و از مرکز تحقیقات کشاورزی خواست تا بیش از پیش برای زیباسازی آن تلاش کند.
جمالی با بیان اینکه توسعه رشته های کشاورزی برای تربیت نیروی انسانی متخصص در این منطقه یک ضرورت است گفت: با مستقل شدن و محصور شدن فضای این هنرستان می توان رشته های کشاورزی را توسعه داد.
در پایان این آیین از بازنشستگان مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان کهگیلویه وبویراحمد و مدیر هنرستان کشاورزی آیت‌الله ملک‌حسینی یاسوج  با اهدا لوح سپاس تجلیل شد.


 


کد مطلب: 449803

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/449803/ضرورت-مستقل-شدن-هنرستان-کشاورزی-آیت-الله-ملک-حسینی-یاسوج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1