کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از برگزاری مناقصه احداث ساختمان پلیس راه بهمئی - بهبهان خبر داد

7 تير 1401 ساعت 12:55

مجید کهزادی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بهمئی با اشاره به احداث ساختمان پلیس راه گفت: با تأکید فرماندار محترم و هدف نظارت مستمر بر جاده ها، کاهش تصادفات و حوادث رانندگی و بر مکانی جدید جهت ساخت پاسگاه پلیس راه در محور لیکک بهبهان این مناقصه پلیس راه انجام گرفت.


مجید کهزادی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بهمئی با اشاره به احداث ساختمان پلیس راه گفت: با تأکید فرماندار محترم و هدف نظارت مستمر بر جاده ها، کاهش تصادفات و حوادث رانندگی و بر مکانی جدید جهت ساخت پاسگاه پلیس راه در محور لیکک بهبهان  این مناقصه پلیس راه انجام گرفت.
وی افزود: که اکنون با اعتبار قریب به ۱۵۰ میلیارد ریال در حال برگزاری مناقصه هست.
وی خاطر نشان کرد: اداره كل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان كهگيلويه و بويراحمد در نظر دارد عمليات اجرايي پروژه های ذيل را بر اساس شرايط ذكر شده و به شرح مشخصات، اطالعات و جزئيات مندرج در اسناد مناقصه از طريق مناقصه عمومي به پيمانكار واجد صالحيت واگذار نمايد. لذا از كليه شركتهای واجد صالحيت دعوت مي گردد در مناقصات ذيل شركت نمايند. به پيشنهادهای فاقد امضاء، مشروط، مخدوش و پيشنهادهايي كه بعد از موعد مقرر واصل شود ترتيب اثر داده نخواهد شد.
کهزادی در پایان افزود: این پروژه با پیگیری و تلاش  نماینده  محترم حاج اقا موحد و مدیر کل محترم راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و  فرماندار محترم  شهرستان و جناب اقای مهندس آسابه تامین اعتبار شد که جا دارد از همه مسئولین کمال تشکر و قدردانی نمایم.
گفته می‌شود: توضیحات کامل را در عکس آگهی بخوانید‌.

 


کد مطلب: 449666

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/449666/اداره-راهداری-حمل-نقل-جاده-ای-برگزاری-مناقصه-احداث-ساختمان-پلیس-راه-بهمئی-بهبهان-خبر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1