کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت خبر داد:

برگزاری ششمین کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در باشت

1 تير 1401 ساعت 22:43

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت از برگزاری ششمین کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در این شهرستان خبر داد.


سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت از برگزاری ششمین کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در این شهرستان خبر داد.
به گزارش کبنا، پرویز مددی در حاشیه برپایی کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در این شهرستان، اظهار داشت: امروز آسیب‌های اجتماعی متعددی در جامعه خانواده‌ها و به ویژه جوانان را تهدید می‌کند.
وی با اشاره به اینکه آسیب‌های اجتماعی در جامعه سبب ایجاد معضلات و گرفتاری‌هایی برای خانواده‌ها شده است، افزود: آسیب‌های طلاق، اعتیاد، فضای مجازی از جمله آسیب‌های اجتماعی بوده که مشکلات بسیاری برای خانواده‌ها ایجاد کرده است.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت بر ضرورت برنامه‌ریزی برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد و گفت: با داشتن برنامه‌های صحیح و برنامه‌ریزی درست و مطلوب می‌توان با آسیب‌های اجتماعی در جامعه مقابله کرد.
مددی تصریح کرد: مقابله با آسیب‌های اجتماعی تنها از عهده یک اداره یا نهاد برنمی‌آید و همه ادارات و دستگاه‌های اجرایی باید دلسوزانه پای کار بیایند.
وی عنوان کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت در راستای مقابله با آسیب‌های اجتماعی کارگاه‌های آموزشی در مساجد و حسینیه‌های شهر باشت و روستاهای اطراف برگزار می‌کند.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت خاطرنشان کرد: در ادامه برپایی کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی یک کارگاه آموزشی در مسجد النبی(ص) باشت برگزار شد.
مددی افزود: این کارگاه آموزشی به مربیگری حجت‌الاسلام سید حبیب الله بلادی‌پور امام جمعه موقت باشت برگزار و با استقبال خوب از سوی مردم و جوانان مواجه شد و شرکت کنندگان در این کارگاه آموزشی با راه‌های مقابله با آسیب‌های اجتماعی آشنا شدند.
وی گفت: برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در مساجد و حسینیه‌های باشت و روستاهای اطراف ادامه دارد.


کد مطلب: 449438

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/449438/برگزاری-ششمین-کارگاه-آموزشی-پیشگیری-آسیب-های-اجتماعی-باشت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1